Ana Sayfa | Hakkımızda | Reklam | Yardım ve Destek
Oyun sunucularımızda 11.960 ve sitemizi gezen 549 üyemiz bulunmaktadır.
  Rumuzunuz
  Şifreniz
Şifremi Unuttum
Ücretsiz Üyelik
Yardım
24.04.14 08:24
PARMAKSIZIM...
Eminim siz de hayatınızda birkaç kez bu durumla karşılaştınız. Birçok kez karşılaştığımız tür...
23.04.14 12:31
MÜLTECİ...
Ey benim, bu zulüm coğrafyasının, ayağı yalın, karnı aç, kolu kanadı kırık ve üzerine barut koku...
23.04.14 03:01
Kan Hikayeleri - Abs...
Yeryüzüne dökülen kan, toprağa karışıyordu; yeryüzüne gömülen ceset toprağa karışıyordu. K...
Blog Portal
Bugün Şanslıyım
Güncel Java Çalıştırıcısı
Kastet kazandırıyor!
Karizma detayınız Oyun ve Puanlarınız bölümünde!
Aktivasyon maili ve diğer maillerdeki sorunlar
Siteye girişin ya da özellere tıklandığında işlemin bloke olması
Sorunlarınız için öncelikle yardım bölümüne gözatınız.
Sitemizin kuralları
Elit Eğlence
Silver Üyelik
Çalınan Rumuzlar
Java yüklenmesi
<< Kullanıcının diğer blog'ları zac
03.01.10 Pazar 12:49
Pis Yedili Nasıl Oynanır?

Yeni oyunumuz Pis Yedili. Aslında bu oyunu seçmekle çok doğru bir karar verdiğimi düşünmüyorum, çünkü bu zamana kadar kurallarını sorduğum bütün kişiler farklı farklı anlattılar. Henüz oynanmasını aynı şekilde anlatan 2 kişiye raslayamadım bile :) Haliyle, üzerinde bu kadar ihtilaf olan bir oyunu, her ne şekilde yaparsak yapalım birileri mutlaka itiraz edecektir.

Sorun sadece oyunun oynanışı ile ilgili farklılıklardan kaynaklansa iyiydi. Ayrıca, oyunun internete uyarlanması ve üyeler arasında sorunsuzca oynanması ile ilgili sıkıntılar da var. Ne de olsa reelde, arkadaşlarınızla oynuyorsunuz. Örneğin, "sırası gelen oyuncu istediği kadar kart çekebilir" şeklinde bir yaklaşım var, peki "Daha 2. turda tüm kağıtları alıp oyunu oynanmaz hale getirirse ne olacak?" şeklinde ki sorulara ise "Aa, neden yapsın ki o zaman oyunu kaybeder, mantıklı değil, amaç eldeki kağıtları bitirmek ki" gibi cevap verenlere, "internete hoşgeldin" demek istiyorum...

Peki bu kısa (!) girişten sonra gamyun.net'te pis yedili nasıl oynanacak? Anlatayım:

- Oyunda amaç eldeki kağıtları bitirmektir.
- Oyun 4 kişi ile, 2 deste kağıt + 2 jokerle oynanır (jokerler seçenek)
- Oyun başlangıcında tüm oyunculara 7'şer kağıt dağıtılır, diğer kağıtlar ihtiyaç duyulduğunda çekilmek üzere ortaya konur
- Oyun saat yönünde döner
- İlk turda tüm oyuncular sinek oynamak zorundadır. Elinde sinek olmayan oyuncu, sinek gelinceye kadar yerden kağıt çeker (Kağıt çekme işlemi, yerden ceza olmayan bir sinek gelene kadar devam ettirilebilir). Oyuncu ilk el çekmek yerine ceza kağdı oynarsa, bu durumda kağıt ceza özelliğini kaybeder.
- İlk kağıtlar atıldıktan sonra, sırası gelen oyuncu iki şekilde oynayabilir:
  * Elinde, son atılan kağdın serisi ya da sayısından varsa onu atabilir.
  * Elinde atabileceği kağıt yoksa, ya da var ama onu oynamak istemiyorsa, yerden tek kağıt çekebilir. Çektiği kağıt oynanabilir bir kağıt ise oynayabilir ya da pas diyebilir.
  * Yerden kağıt çekildiği halde atılabilecek bir kağıt yoksa oynama sırası bir sonraki oyuncuya geçer.
- Oyuna bazı kağıtların özel anlamları vardır. Bunlar:
  * Joker: Atıldığında, bir sonraki oyuncu yerden 10 kağıt çeker. Elinde, Joker varsa atabilir, bu durumda kendisinden sonraki, 20 kağıt çeker.
  * A: Yere as atan oyuncu diğer oyunculara yerden bir kağıt çektirir ve attığı as'ın üzerine yeni bir kağıt daha atabilir.
  * J: Vale atan oyuncu, son atılan kağdın serisini değiştirebilir, oyun değişen seriden ya da en son kağdın sayısından oynanarak devam eder.
  * 10: 10'lu atan oyuncu, sıranın bir önceki oyuncuya geçmesini sağlar. Bir önceki oyuncu oynadıktan sonra oyun saat yönünde devam eder.
  * 8: 8'li bir sonraki oyuncunun atlanmasını sağlar.
  * 7: 7'li bir sonraki oyuncuya 3 kağıt çektirir. Eğer oyuncu elinde 7 varsa kağıt çekmek yerine 7'liyi atabilir. Her atılan 7 için, sırası gelen oyuncu ya 3 kağıt çeker ya da 7'li oynar.
 
Oyun, belirlenen bir el sayısı üzerinden oynanır. Her el, bir oyuncunun elinde kağıt kalmadığında ya da artık kimse kağıt atamadığında sona erer. 
El sona erdiğinde,
  * Elinde 7 bulunduran oyuncu, elindeki her 7'li için 3'er kağıt çeker, çektikleri arasında 7'li varsa, onlar için de 3 adet kağıt çeker.
  * Elinde A bulunduran oyuncu, elindeki her A için 1'er kağıt çeker, çektikleri arasında A varsa, onlar için de 1 adet kağıt çeker.
 
El bitiminde, her oyuncuya, elindeki kağıtlar ceza olarak yazılır. Oyun Joker ile bitirilirse, eldeki sayıların 10 katı, 7'li ile bitirilirse 3 katı, Vale ile bitirilirse 2 katı yazılır. Kartların ceza değerleri ise şu şekildedir:
  Joker: 100
  J: 25
  A: 11
  Q,K: 10
  2-10: Kendi değerleri
 
Tüm eller oynandıktan sonra, ortalamanın altında ceza alan oyuncular oyunu kazanırlar.

Evet, belirlediğimiz kurallar bu şekilde, ama test süresince gelen mantıklı önerilerle biraz daha şekil verebiliriz.

NOT: Yorumlarda bir çok kişi 8'liyi duymadığı konusunda hem fikir fakat hem fikir olunmayan nokta As'ın işlevi. Kimi, As için sıra atlatır demiş (şu anki 8'li gibi), kimi As kağıt çektirir demiş, kimi de hem kağıt çektirir hem de sıra atlatır demiş. Haliyle, 3 farklı özelliğin hepsi aynı anda bir kağıtta olamayacağına göre, kağıt çektirme ve sıra atlatma bu oyunun amacına uygun iki güzel özellik olduğuna göre ve iki farklı özelliği de tek kağıt da toplamak yeterli derecede anlamlı olmadığına göre, As'ı kağıt çektirme, 8'liyi de sıra atlatma olarak yapmayı uygun gördük. İşin aslı, siz oynamamış, duymamış olsanız dahi, 8'lide sıra atlatarak oynayanlar da var. Yapılan bu düzenleme oyunun ruhuna aykırı olmadığı gibi renk de katmaktadır. Artı, joker konusunda da ihtilaf var: Joker isteyenler ve istemeyenler. İşin garip tarafı, jokerli oyun bir seçenek olduğuna göre ve isteyen jokerli istemeyen jokersiz oynayabildiğine göre neden hala herkesin sizin istediğiniz gibi oynaması konusunda israrcı olduğunuzu da anlamıyorum. Son olarak, kağıt çekme ve pas işlemleri için simgeye tıklamak yerine farenizin sağ tuşunu kullanabilirsiniz.

Yorum ekle |  Bu blog 36801 kez okundu
GSevgiHayat [03.01.10, 12:53 Pazar]
Neden hep erkeklerin oynayacağı oyunlar seçiyorsun anlamış değilim..
BaD3 [03.01.10, 12:56 Pazar]
çok güzel bir oyun ne zaman oynayacağız sabırsızlıkla bekliyorum :)
-eRoL- [03.01.10, 13:04 Pazar]

eline saqlık evet harika bir oyun bu :)

61_SULE [03.01.10, 13:09 Pazar]
evet evet teşekkürlerrr pis 7 li şahane bi oyunnn başlasın hemen nolurrrr
hassanfb [03.01.10, 13:14 Pazar]
sırası gelen oyuncu yerdeki kart neyse kupa maça sinek karo gibi her neyse elinde yoksa onu bulana kadar yerden kagıt çeker nerde bulursa artık
namlu [03.01.10, 13:21 Pazar]
çok güzel bir oyun biran önce başlamalısınız yanlızşu 8 liden sonraki oyuncu atlamasını ilk defa sizde duydum
0WEN [03.01.10, 13:43 Pazar]

zac eline sağlık. ben gene hatırlatmak için yazayım dedim, msnde karşılıklı oynanan bowling tam sitemize göre ve ortalığı kırıp geçirceğine rakipsiz olacağına eminim ama oyunu tabi javaya atmak ne derece kolaydır zordur bilmiyorum öyle boş konuşuyor olabilirim :)))

ama sanırım msndeki karşılıklı oynanan mayın tarlası epey kolay uyarlanabilir. bi düşün derim :)

ama dediğin gibi bize asla yaranılmaz :D

Max61 [03.01.10, 13:50 Pazar]
getirdiginiz oyunlarin hepsi güzel birde SUDOKU getirseniz harika olur
ŞiiRCe.. [03.01.10, 13:58 Pazar]
çok iyi bildiğim ve çok sevdiğim bir oyundur.. ama biz bunu jokersiz oynarız.. as_ oyuncu atlatır.... 10_ lu oyunu ( saat yönünün tersine )  döndürür.. 7-li üç kağıt çektirir.. vale kağıdı değiştirir.. ve valeyle bitildiğinde , diğer oyuncuların ceza sayısı çift katlanır... ama 8 linin oyuncu atlattığını ilk duyuyorum..zamanla yerine oturacağını düşünüyorum... biran önce başlasın lütfen..:=)
hilda [03.01.10, 14:02 Pazar]

harika benim de çok sevdiğim bir oyun pis 7 li başlamasını sabırsızlıkla bekliyorum.ama 8 deki kuralları hiç duymamıştım.as da bir sonraki oyuncu oynamazdı ve 10 luda oyunun yönü değişirdi.ve 7 li yere atandan sonraki oyuncu 3 çeker oda 7 atarsa soraki oyuncu 6 çekerdi ve bu böyle sürerdi. ama ne olursa olsun bu oyunu 4 gözle bekliyorum

kapodokyali [03.01.10, 14:07 Pazar]
merhaba.öncelikle oyun guzel.fakat as oytnculara 1er kgıt cektırmez oyunu as atan kısının karsısına gecırır ve oyun saat yonund eoıynanmaya evam eder.7 li atan kısı 3 kagıt cektırır.linin işe yaradıgınu ılkdefa duydum.beım bıldıgım joker,10lu,as, ve yedili kagıtları ıs ypar 8 lının bır fonksıyonu yoktur aslında.ama oılsun oyun cojk zevklı bırsey.ayrıca bırde domıno oyununu eklersen cok sevınırı.daha once sız ebunu onermıstım vede cok olumlu yorumlaralmıstık gamyun severlerden.tesekkurler.
DaMaR_GfB_06 [03.01.10, 14:12 Pazar]
öncelikle bu oyunun jokerle oynandığını ilk defa burda duydum. Bu oyunda joker kullanılmaz o zaman oyunun isminin bi anlamı kalmıyor. ya da oyunun isminin pis joker olması gerekiyor:))):). ayrıca 8 li nin bi değeri önemmi yoktur. elinde kalan kağıtlarda ise a yerden kağıt çektirmez. geri kalanları ise aşağı yukarı doğrudur.
KaVDu [03.01.10, 14:16 Pazar]

gercekten cook güzel bir oyun ne zamn oynayacağız  beklıyorum

 

son_nefesimsinn [03.01.10, 14:33 Pazar]
Selam zac pis 7 li gerçekten süper bir oyun ama 8 lide böyle bir kural yok bunu ilk kez duydum diyenlere bende katılıyorum diğer herşey normal . Birde joker de 100 sayı ceza verilir 1000 değil. Bilgilerinize.. Sitedeki başarılı çalışmalarınızın devamını dilerim.
BenimGalbim [03.01.10, 14:46 Pazar]
yabanci versiyonu ile    UNO    deseniz belki daha cok bilen cikacak zac :) gene de tesekkurler emeginize...
AnTaLyaa_07_ [03.01.10, 15:16 Pazar]

ne zaman oynicaz?/3

 

aSi__KaLpp [03.01.10, 16:11 Pazar]
güzel bir oyun oynadıkça zevk alınacak bence :)) kastetten sonra ikinci güzel oyun
khdenizli [03.01.10, 16:14 Pazar]
oyun için teşekkürler ancak loker olduğunu ilkdefa duydum ama renk getirmiş oyuna ayrıca 8 li nin el atlatmasını hiç duymadım sadece as bir sonrakini atlatır yani sıradakin oyuncunun kağıt eksiltmesin diye el atlatır. 7 li ise sıradaki nin elinde 7 li yok ise 3 çektirir varsa 7 li oynarsa üzerine bir sonraki oyuncu 6 çeker ondada 7 li var ise bir sonraki 9 kağıt çeker eğer onda da 7 li var ise ve oynarsa çekmek yerine sıradaki 12 kağıt çeker. amaç rakip oyuncunun elinde kalacak kağıtları fazlalaştırmak ve çok sayı yedirmek. j vale ise oyuncu istediği seriye değiştirme hakkı vardır oynadığında
TC_KUZEY [03.01.10, 17:31 Pazar]
bundada süper hileler olacağı kesin:)))
CEBEL_AYDIN [03.01.10, 17:39 Pazar]
slm bütün dünyaya sizi tebrik ederim harika bi oyun ekliyorsunuz sabırsızlıkla bekliyom bide bir konuya değinmek istiyom lütfen küfür edenlere daha ağır cezalar gelsin saygılar
TT_s [03.01.10, 18:47 Pazar]
oooo süper ya bayılırım pisi 7liyee harikasın zac :))))))
Iucca [03.01.10, 19:20 Pazar]

zac bi yanlışın var 10 ve 8 demişsin oyunun kuralında böyle bişi yok ayrıca sana bi ek

normalde A (as) yere atan oyuncu attığı anda aynı üstünü atmak zorunda yani mesela sinekse sinekle tamamlaması lazım üstünü yoksa kendiside kağıt çekmek zorunda kalır. çünnkü biz oyunu bitirirken genelde elimde son asları tutarım 1 çek 2 çek buda üstü der tamamlarım ve kimi tanıyosam oyunu bu şekilde oynuyo ayrıca çok zevkli bi oyun ve bağımlılık yapıyo senden ricam bu oyunu yıllardır oynuyan ve kuralları bilen bi kişi olarak 8 -10 ileri geri die bişi yok onu kaldır ve biran önce bu oyunu oynamamızı sağla emin ol mahçup olmayacaksın;););););)););)ayrıca bilmeyenler için bu oyun jokerle oynanır zaten asıl amacıda budur oynadığınız oyunu nasıl bilmiyosunuz anlamıyorum zac muhakkak joker olmalı yoksa bence hiç koyma anlamı olmaz çünkü

maksimum__ [03.01.10, 19:25 Pazar]

SELAMLAR ARKADAŞLARA KATILIYORUM .

ANCAK 8 LİDE ÖLE Bİ KURAL YOK DUYMADIMDA ,

SADECE AS SOLUNA TEKRAR OYNATIR BİRDE JOKER 1000 DEĞİL 100 DÜR ,

BİLGİLERİNİZE ...

AYRICA GERÇEKTEN ÇOK ZEVKLİ Bİ OYUNDUR  :)

SABAHA KADAR PİS 7 Lİ OYNAYIP SABAHTA SINAVA GİTTİK :))

DİĞER BELİRTTİĞİNİZ KARAKTERLER BİREBİRDİR .

KOLAY GELSİN ELİNİZE GÖZLERİNİZE SALIK ....

YALIN. [03.01.10, 19:26 Pazar]

harıka bır oyunn bir an önce oynayalım...

 

 

Gummy_Bear [03.01.10, 19:30 Pazar]
Türk pokeri istiyoruz zac
NefesinOlurum [03.01.10, 19:41 Pazar]
zac bu oyun güzel tşkk..ama bazı yerlerde yanlışlıklar var 8 li sıradaki oyuncuyu atlamaz AS sırayı atlatır karsı tarafa oynama sırası verir 10 lu ise oyun yönünü deiştirir bu düzenlemeyide yapacaksınız eminim buna basarılar..
kayraeksioglu [03.01.10, 20:15 Pazar]
yauf güzel hoş herşeyi 4 /4 lük yapcam diye harcadiğin cabayi takdiri şayan buluyorum zac bey .. ama gel görki bide eşli ihaleye el atsaniz ...  inanin süper olcak ama olsun bu senede örümcek ödülünü alicaz (:
ardagalip [03.01.10, 20:40 Pazar]
süper eğlenceli bir oyun ve bir o kadar da göreceli oyun yazınızda belirttiğiniz gibi herkes farklı farklı anlatıyo ama ortak tek kanı 8 li kuralı.bende hiç duymadım.tşk
BATIkaradeniz [03.01.10, 21:08 Pazar]

pis yedilinin her yerde geçerli ve sizin düzenlediğiniz biçime uymayan kuralları:

1- pis yedilide joker olmaz

2- Sekizlinin hiç bir işlevi yoktur

3- Yerdeki seriden elinde olmayan oyuncu en fazla dört kağıt çeker, gene bulamadıysa bir sonraki oyuncu oevam eder.

4- As, sizden sonraki oyuncunun oyun oynamamabını sağlar ama diğer oyunculara kağıt çektirmez.

Kırk yıldır bilirim bu oyunu, eminim bilenler katılacaktır bana.

Emeğiniz için teşekkürler, elinize sağlık.

IKIZOLUK [03.01.10, 21:18 Pazar]

hayirli olsun..güzel  bir  oyun. almanya da  is yerinde  1/2 hlik   molada  oynadigimiz bir  oyun bu  oyunda  8 li  oyunu  koltuk altindakini  pas  gecer  onun koltuk altindan  devam ettirir  joker gereksiz ama  onada alisilir

saygilar

 

m_kemalim [03.01.10, 21:18 Pazar]

selam:)))

 mukemmel zevkli bir oyundur pis yedili..ama diger yorum yapan arkadaslar gibi bende 8 liyi ilk defa duydum..boyle bir kural yok...A  ile sadece koltugundakini  atlatip bir sonraki oyuncuya el verilir..A atan oyuncunun elinde A varsa atabilir..baska kagit atamaz..ve o sekilde bitebilirde...10 lu yon degistirir... diger kurallariniz istege baglidir...olabilir yani.... inaniyorumki   guzel oyunlar yapacagiz... TEBRIK EDIYORUM SENI ZAC... cok zor bir yazilimi basarmissiniz....BASARILAR

roas [03.01.10, 22:27 Pazar]
sevdiğim bir oyun. Birde ohel, dost kazığı ve kağıtta 81'de olsa tadından yenmez.
HumBug [03.01.10, 22:28 Pazar]
İYİ OLMUŞ BURDADA 8 Lİ OLUVERSİN FAZLA MAL GÖZ ÇIKARMAZ.
alipusat [03.01.10, 23:03 Pazar]
10 yıldır oynamıyorum çok sevindim
ates_diyari [03.01.10, 23:17 Pazar]
cok pis bi oyuna benziyo :)))
oyun_delisi [03.01.10, 23:21 Pazar]

kızlar içinde bir oyuntasarlanmasını istiyoruz 

SrueL [03.01.10, 23:33 Pazar]
benim bildiğim as bir altındakini çekip bekletir aynı 7 atıldığındaki elinde as varsa oda bi altındakini 2 çektirir ve bekletir bu böle devam eder ve 7 lide 2 kağıt çektirir biz bölyle oynardık buda benim fikrim tabii :))) her yerde bu oyunun kuralları değişiktir bende fikrimi söliyim dedim :))
gamyonist [03.01.10, 23:35 Pazar]

zevkli bi oyun ama kurallarda yanlışlık olduğu açık  yorumlara bakıldığında genellikle aynı kurallar dile getiriliyor benim bildiğim kadarıyla da 8 ve 10 un bir hükmü yok, 7 li dördüncü atılışta yani ilk atanda tekrar 7 var ise atmaz ve bir sonraki kişi 12 kağıt çeker, as(bey) atılınca diğer üç kişi bir kağıt çeker ve sıra sonraki kişiye geçer, joker olmamalı ayrıca puanı abartı olmuş oyunu bu yorumlara göre yenileyeceğinizi umuyor ve tşk ediyorum

 

sakarya54ee [04.01.10, 00:57 Pazartesi]
8 in bir faktörü yok.Cezalarda tutmamıs ama sorun değil fakat 8 yanlıs
microbeeee [04.01.10, 01:09 Pazartesi]
KumarcI degilim bu oyunlardan anlamiyorum :))))
iyikiivarsinCanim [04.01.10, 02:45 Pazartesi]
zac  emeginize ve yüreginize saglik  hem  pis 7.li hemde sitemiz cok süper tesekkürler emegi gecenlere
CAN_YIGIT [04.01.10, 03:35 Pazartesi]
slm zac opum bu oyunu getirdiginiz icin size cok tesekkürler o kadar güzel bir oyunki s8itres icin  cok güzel daha  önceleri niye getirmediniz opum insanlar oyunlarda sitres olunca  pisyediliye girer en azindan gülemeyenler güler ben cok gülüyorum cok zevkli oyun  tskrler ellerinize sagilik  zac opum basarilarinizin devamini dilerim saygilarimla
KaPiCii [04.01.10, 03:51 Pazartesi]
8 li neden koltuk altındakini atlıyo anlamadım. çok farklı yerlerde pis yedili oynadım ama boyle bi kural duymadım. birde ilk elde  degerli kağııt oynanmaz diye biliyorum ( değerli kağıttan kastım A , vale , Q , K ,  7'li ) . bunuda düzeltirseniz daha iyi olur. teşekkürler bu oyunu netten oynamak iyi oluyoo.
SerKaη [04.01.10, 06:38 Pazartesi]
selambence iyi olmus gerci daha oynamadim ama solsun yoteticim bizim icin hersey yapiyor ondan bir ricam var burda acaba dokuz tasta oynanabilinirmi ama sevgili zac  bununda bir caresine bakar tskler simdiden saglikli kalin ve bu arada yeniy iliniz size saglik mutluluk bol para getirsin  saygilarimla
keskingoz [04.01.10, 08:35 Pazartesi]
yav oyun güzelde degiişik
Tia13 [04.01.10, 11:01 Pazartesi]
Biz bunu arkadaşlarla toplanıp oynarız tabii kuralları farklı biraz :)  ame benim cok sevdiğim bir oyundur artık oynamak için evde toplantı yapmam gerekmiyor :))Burda  çay servisi yapmadan oynayacağım :D  Tabii şu joker meselesi biraz abartılı olmuş bu oyun jokersiz oynanır adı üzerinde pis yedili sadece 7 lilerde kağıt çekilir birde 8 li gelince oyun atlamak gibi bir durum yok bunu uydurmuşlar :)) Bu oyunuda eklediğiniz için tşkler sayın adminim :))
Moongirls [04.01.10, 11:48 Pazartesi]

Selam,

Gelen yorumlari okudum ve sizin kimsenin görüsünün birbirini tutmadigini yazdiginizi gördüm. Bende 40 sene evvel cocukken yazin arkadaslarla oynadigim zevkli bir oyundu. Burada bende görüsümü belirtmek isterim.

1- pis 7 lide joker yoktur ( ama secenekte olursa isteyen onu isteyen öbürünü oynar sorun degil)

2- 8 linin oyunda hic bir fonksiyonu yoktur.

3-10 lu oyunun gidisatini ters yönde cevirir.

4-As kagit cektirmez sadece siradaki oyuncu oynayamaz ( 1 oyuncu atlatir)

5- J ise sizin de belirtiginiz sekilde atan oyuncu elindeki seriden birine oyunu degistirir ve J ile ile oyun biterse cift yazilir eldeki sayilar.

5- 7 li atildiginda 3 cekilmesi ve 7 li ile ilgili diger kurallar aynen belirttiginiz gibidir.

Ellerinize saglik güzel bir oyun secmissiniz. Gencler UNO yazmis bu yeni versiyonu , unutulmasin ki 40 yil önce UNO denilen oyun yoktu...

x_queen [04.01.10, 13:03 Pazartesi]

Moongirls  tamda bizim oynadığımız gibi anlatmış oyunu....bence bu şekilde

 daha güzel olurki çoğu kimseler bu şekilde biliyor diye

 düşünüyorum...ailemle oynadığım çok zevkli bir oyundur....

carp3diem [04.01.10, 15:07 Pazartesi]

el başlarken sınek as  sınek 7 li veya sınek bacakla başlanmaz .vasıfsız sınek elamanları kullanılır.

 

AmaSeviyordum [04.01.10, 15:35 Pazartesi]
pis 7 limi pis jokermi anlamadım
seagezmis [04.01.10, 15:48 Pazartesi]
daha bu oyunu oynanamıs ve oynamak ısteyen bı çok kısı  var  .. bu oyunu sunduğunuz için tşkler umarım tadını çıkartabılırız duzgun bi oyun anlıyısı ile sorularla değil zevkle oynanabılır olsun..
endoplazmikbirkulum [04.01.10, 16:23 Pazartesi]
Ben de diğer kişiler gibi 8'linin fonksiyonunu ilk kez duydum. Bi de oyuna 7'li 10'lu As ve Vale ile başlanmaz diye biliyorum... Puan sistemi doğrdudur. As oyunu karşıya geçirir ve kağıt çektirir .(yanlış anlaşılmasın bilgiçlik değil, kahvecilik yaptım ve çok oyuncu görüp çok oyuncuyla oynadım((:)
FreeRiver [04.01.10, 17:34 Pazartesi]

İşte bu zac

Beklenen oyun geldi

tebrikler emeğine sağlık

S3D47 [04.01.10, 17:54 Pazartesi]
Yanık istiyoruz ama kağitta istiyoruz:))
semsensem [04.01.10, 17:58 Pazartesi]
Bu siteye bir arkadaşımın tavsiyesi ile üye oldum.Ama o kadar çok çeşit ve kaliteli bağlantı varki neredeyse her gün oynamaya başladım..emeğiniz için teşekkürler.
mislyn [04.01.10, 19:43 Pazartesi]
bende diğer arkadaşlara katılıyorum 8 linin fonksiyonunu ilk kez duydum... ve jokersiz bir oyundur. ayrıca yer herhangi bir sinekle başlar..  emeğinize sağlık .. ilerki zamanda düzelecektir eminim.
FreeRiver [04.01.10, 20:05 Pazartesi]

Sevgili zac dediğin gibi bu oyunun bir sürü versiyonu var

Ben de 8 liyi hiç duymamıştım

Ama biz bu oyunu 8 li hariç aynen senin sunduğun gibi oynuyoruz

bence harika olmuş

bi de bu oyun jokersiz nasıl oynanıcak anlamadım

oyunun zevki o zaten joker...

Bi de çok şey isticem galiba ama Teksas holdem poker yapsan tadından yenmezdi heralde

"emeğe saygı"

EMEĞİNE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER

 

NiLdam [04.01.10, 20:09 Pazartesi]

bu kurallar bebnim oynadığım pis7li kurallarına hemen hemen uygun
8  hariç tabi ama onuda açıkladınız zaten

bence aslına uygun olmuş diyebilirim

yalnız bu kağt çektirmeyi tek değil de 3 kağıt çektirirsek bence daha mantıklı olur gibi.

jokere gelince bizim oynadığımız pis7lide joker tercihe bırakılır isteyen grup jokerli isteyen grup jokersiz oynar ki burda da aynı seçme şansımız var.

bazı arkadaşlar as ve 10 lu hakkında yorum yapmışlar benim reelde oynadığım burdakiyle aynı yani as oynayan hariç diğer herkese bir kağıt çektirir yine aynı oyuncu oynar ve 10 lu bir altakini oynatır sonra oyun eski yönüne döner zaten oyunun tamamen ters dönmesi ya da asın oyuncu atlatması bence oyunun mantığına pek yakışmıyor...

bence yazılımı yapan arkadaşın eline emeğine sağlık diyorum. gayet hoş olmuş herkese iyi eğlenceler...

melissax34 [04.01.10, 21:08 Pazartesi]
güzel bir oyun ben pokerde olsun isitiyorumeger poker koyarsanız birçok kişi çok mutlu olacaktır
GRuPYoRuM [04.01.10, 21:44 Pazartesi]
BENCEDE OYUN MÜKEMMEL HAZIRLANMIŞ BUNDAN İYİSİ OLAMAZDI AYRICA 8 LİYİ BENDE DUYMADIM AMA O KADAR RENK OLSUN BENCE.1 Lİ KAĞIT ÇEKTİRİR GENELDE ATLATIR DİYEN ARKADAŞA ŞAŞIRDIM:)OYUNU KİM YAPTIYSA ELİNE SAĞLIK...
.LiZ. [04.01.10, 23:27 Pazartesi]
TURKIYEDE BILINEN OYUN MU BILMIYORUM AMA FRANSA DA TAROT KART OYUN VAR SUPER ZEVKLI BIR OYUN BURADA HERKEZ OYNAR EMINIM GAMYUNA EKLERSEN ZAC COK BEGENILICEK BIR OYUN OLUR.
safakhaRekati [04.01.10, 23:58 Pazartesi]
pis yedili için herkes farklı kural söylediyse kıraathane işletenlere sorup danışabilirsin zac..
ozer2000 [05.01.10, 09:33 Salı]
  Benim bildiğim oyunda da 8 linin hiçbir değeri yoktur ve jokerli oynandığını da ilk defa duyuyorum. As'lar karşıya geçirir, kağıt çektirmez. 10 lar yönü terse çevirir, tersteki oyuncu da 10 lu atarsa tekrar çeviren kişiye döner. 7 ler 3 kağıt çektirir, Vale ile bitirilirse 2 kat, 7 li ile oyun biterse 3 kat sayılır. Çoğunluk böyle dediğine göre sistem bu yönde değişmeli.
06deniz07 [05.01.10, 16:51 Salı]
yıllardır oynarım.pis yedilide joker hiç duymadım.
demir90 [05.01.10, 17:40 Salı]
test suresi ne zaman bitecek
KASIMPATII [05.01.10, 17:48 Salı]
OYUNU  SEVDIM  BILMEDIGIM HALDE   BU OYUNLAR  ERKEK  OYUNLARI  KAHVEDE  OYNAN  OYUN   COGU BAYANIN  BU OYUNU TAM ANLAMIYLA  BILDIGINI  TAHMINIM  ETMIYORUM  BU OYUNU RESWIMLI ACIKLAMSINI KOYARSANIZ  SITEYE  COK SEVINIRIM
serkan0707 [05.01.10, 17:49 Salı]
selam.bızım buralarda as sıra atlatır.onlu sızın anlattıgınız gıbı.tamamda 8 lının ne gıbı bır ozellıgı varkı.hıc duymadım 8 lı basıt bır kagıt sadece.evet vale ıle bıtılırse ıkı katı.7 lı ıle bıtılırse 3 katı.jokerı hıc duymamıştım ama guzel olmuş.ewet ozer 2000 nını dedıklerı de dogrudur.neyse bı şekılde göç yolda duzelır hesabı olacak galıba.herkese saygılar..
X__CRAYZ__X [05.01.10, 17:52 Salı]

OYUNU OYNADIM KAGIT OYUNLARI OYNAMAYI BILMEDIGIM  ICIN  BECEREMIYOM   RESIMLI OLARAK  NASIL OYNINDIGINI    SITEYE  KOYARSANIZ  COK MUTLU OLURUM

 

kelebekelebek [05.01.10, 17:55 Salı]
bi şey demeyecem sadece yorumları okudum:O)
AffabLe. [05.01.10, 22:03 Salı]
elinize sağlık moongirls gerçekten çok iyi tarif etmişsiniz.. evet bende çok oynadım :) ve tarif ettiğiniz şekilde  oynadım.. ne joker nede 8 li hiç duymadım..  oyunu uyarlıyan kişilerin de ellerine sağlık.. umarım güsel bir oyun olur..
canelif28 [05.01.10, 23:01 Salı]
cok sevdiğim bir oyun fakat poker oyunu isityorum sitemizin en büyük eksiği eger oyunu koyarsanız çok sevinirim
sadnessangel [05.01.10, 23:44 Salı]
ben bu oyunu çocukluğumda yaz tatillerinde oynardım adı sinek bitti idi zevkle oynardım sitemizin eksikliği bir poker oyunu kaldı onu da eklerseniz sevinirim
iyi1isi [06.01.10, 00:43 Çarşamba]
güzel oyun hazırlayanın elleri dert görmesin sabırsızlıkla bekliyorum
AYLIN_ [06.01.10, 01:52 Çarşamba]

slm iyi bir düsünce dahabaska oyunlar bulmaniz dilgimle

 

CANNUR_ [06.01.10, 02:37 Çarşamba]
sm.. ellerinize saglik oyunu getirmeniz harika bir olay ...bu oyunun kurallari aynen Moongirls"in yazdigi gibidir.. 8 linin fonksiyonu yoktur..joker ise kullanilmaz ,ozaman oyunun pis 7"li olmasinin bir anlami olmaz ...kolay gelsin..
. . . mawish . . . [06.01.10, 12:22 Çarşamba]
ilk kez oynucam bu oyunu.biraz karışık gibi.inş bunuda öğrenicem.bilmediğim oyun kalmadı gamyun sayesinde.tskler :)
FeLiix [06.01.10, 15:08 Çarşamba]

Öncelikle selamlar bende bir kaç öneri sunmak istedim çok beğendiğim bir oyun ve Zac ellerinize sağlık.

Oyun başlangıcında As Ve Bacak İle başlanılmaz vasıfsız bir sinek bulana kadar kağıt çekmeli oyuncu.

Oyun bitimi elde kalan muamele de 7 li 3 kağıt okey 10 kağıt muamele ile cezalandırlımalı.

Bitişlerde ceza uygulaması olmalı mesela bacakla bitişlerde elde kalan sayının 2 katı 7 lilerle bitişte 3 katı Jokerle  bitişte 10 katı gibi .

Birde 4  5 el oyunu denedim bir oyuncu 1000 2000 sayılara fırladığı zaman oyunu kurtarma şansı çok düşük bu yüzden normal bitişlerde 50  Bacak  75   7 li ler le bitişlerde 100 sayı düşülse ve Joker atıldığında 1000 sayı silinse nasıl olurdu.Batan oyuncunun oyun sonuna kadar kurtarma şansı olmazmıydı diye düşünüyorum. Tabi bu durumda oyuna birde yap boz şart oluyor :))

 

SevmeyenBilmez [06.01.10, 15:57 Çarşamba]

Feliixse katılıyorum. benim bildiğimde öyle

7li ile bitince bütün oyuncular 3er kağıt çeker. ve J As ve Jokerlede bitince Diğer Oyuncularda Ceza Alır.

Karşıılıklı düşünecek olursak, benim elimde 7li kalınca 3 tane kagıt çekiyorsam 7li ile bitincede diğer 3 oyuncuda 3re kagıt çekmeli bence.

Böyle bir sistem getirirsen seviniriz Zac. tşkler

 

Sevmeyen Bilmez

emrem79 [06.01.10, 20:06 Çarşamba]
mrb, oyunun kuralları güzel fakat değişik olan puanlamalar,oyunu biten kişiden hiç sayı düşülmüyor bu iyi değil bunun kuralı,yedili  ile bitince 30, vale ile bitince 25, normal biincede 10 sayı düşmesi gerekir,birde eğer yedili ile tek kalırsa oyuncu ve en son yedili atılırsa yedili ile tek olan oyuncu biter ve bu bitişde puanlar 6 katı yazılır çünkü yedili üstüne yedili atılıyor ve oyun bitiyor.aynı şekilde bir önceki kişi yedili atarsa tek olan oyuncuya kadar gelirse bu sefer 9 katı olur,en son olarak tüm oyunculardan yani üç kişiden de yedili atılırsa yedili ile tek olan oyuncu en son  yedili ile biterse buda en yüksek olanı yani 12 katı sayılar yazılır, elde kalan sayılar 12 katı ile çarpılır...
sinbat025 [07.01.10, 00:33 Perşembe]

ben 30 senedir oynarım bu oyunu 8 li olayı yoktur

 

ShevCHenKoo [07.01.10, 00:57 Perşembe]
Evet Cok  Güzel Bir Oyun Tavsiye Ederim
lossa [07.01.10, 06:45 Perşembe]
evet katlamalı cezalı vs olmalı ama yınede guzellll )))
karizma8243 [07.01.10, 16:12 Perşembe]
bencede güzel bir oyun ama hile yönleri cook artık gün ilerledikçe oynayanlar çözecektir we herkes yapınca  haklar eşit olacaktır/1
omer0101 [07.01.10, 17:24 Perşembe]
super bir oyun kesin birnc oacagi cok oynyaagim yenlmek umkun deyilmeydan okuyorm beni yencek olan kisiye...
SONUNCU_ [07.01.10, 21:30 Perşembe]
yorum çokta oynayan yok elbistanlılar mesaj atın yaw:(()))
umut44_44 [07.01.10, 23:18 Perşembe]
guzel oyun kahvelerde oynardık malatya da
GSevgiHayat [08.01.10, 00:01 Cuma]
Bu oyunu ilk kez oynadım denedim ve şimdilik bir sorun yok... sadece çogu masada oyuncuların eşli oyunmuş gibi tabir i caizse hile yöntemlerine aklım ermiyor :) Neden emek sarfedilmiş şeylerde hakkını verip eğlenmek yerine bunları yaparsınız bilmiyorum...
MeLaNKoLiK_DaMLaLaR [08.01.10, 00:58 Cuma]

ARKADAŞLAR HERKESİN OYNADIĞI ŞEKİL FARKLI DEMEKKİ BENDE Bİ YORUM YAPMA GEREĞİ HİSSETTİM  :)

BİZDE DE OYUN SÖYLE OYNANIYOR

AS KAĞIT ÇEKTİRİR VE AS ATAN ATTIĞI AS CİNSİNDEN Bİ KAĞIT DAHA ATABİLİYOR(MESELE ADAM YERE 3 TANE AS I ART ARDA ATABİLİR VE 3 KAĞIT ÇEKTİRİR SON AS IN CİNSİNDEN 7 Lİ ATARSA DA KOL ALTI AYRIYETEN 3 DAHA ÇEKER)

JOKER DE BELİRTİLEN GİBİDİR.

8 LİNİN Bİ FONKSİYONU YOK.

VALE KAĞIT CİNSİNİ DEĞİŞTİRMEK İÇİN KULLANILIR HERKES ELİNDE ÇOK OLANA GÖRE DEĞİŞTİRİR.

10 LU OYUNU TERS YÖNE ÇEVİRİR SOLDAKİ TEK KAĞIT ATAR DEVAM EDER

TABİ BUNU UYGULAMAYA KOYMAK ZOR OLACABİLİR YİNEDE OYUN İÇİN TESEKKÜRLER BÜTÜN OYUNLAR ZEVK ALDIRYOR İNSANA SAYGILAR...

GNC___ [08.01.10, 02:53 Cuma]

Çookkk zevkli çocukluğumu hatırlattı. Artık başka bir oyun oynamıyorum 101 özlüyorum gerçi bunu biraz oynayayım yine 101 e de bakarım.)  Teşekkürler Bir de bir merakım var amerikano yu ne zaman oynayacağız onu da sabırsızlıkla bekliyoruz ben ve arkadaşlarım.Bizler için gerçekten çalışıp çok güzel şeyler yapıyorsunuz tekrar teşekkürler iyi çalışmalar...

 

Materazzi [08.01.10, 05:52 Cuma]
As diğer oyunculara  1 er kağıt cektirir ve atan kişiye attığı as serisinden bi kağıt daha oynama sansı kazandırır yada ardından bi as daha atıp bir kağıt daha cektirir.8 liyi pek cok kişi gibi burda duydum.
CHUCK46 [08.01.10, 11:50 Cuma]
kardeş bende elbistanlıyımda pis 7 li daha değişikti sanki bi oynuyak baam nolusu
34pnr35 [08.01.10, 12:27 Cuma]
slm çok sevdiğim bir oyun ama bazı kurallar burda oynanıldığı gibi değil bazı arkadaşlarında dediği gibi oyunda 8 linin fonksiyonu yoktur.oyuna vale as ve 7 liyle başlanmaz ilk oyuna başlayan sinek bulana kadar kağıt çeker ve jokerle oynanmaz.ama yinede gamyunda bu oyunu görmek güzel.tşkler
JusTLovE [08.01.10, 12:42 Cuma]
BU oyunun asil adi pis yedili degil SINEK'tir :)
puuuuuu [08.01.10, 14:52 Cuma]
birazda kizlar icin oyun yapsaniza.kolay olsunnnn
alfonso48 [08.01.10, 15:59 Cuma]

8 in fonksiyonunu hiç duymadım ben de.Biz de joker yoktu.As kağıt çektirir oyuncu atlatır.Çok zevkli bir oyundur.

By_SrC [08.01.10, 16:18 Cuma]
benim bildigim 8 diye birşey yoktur...bazı kişilerle oynarken ası atınca 1 tane kagıt cekeriz..bazende 1 atınca oyun ters yönde dönmeye başlar...degişik bir oyun herkes başka kurallar koyabilir...yinede siz nasıl yaparsanız öyle oynarız ....
! Ay LaV Yu [08.01.10, 20:46 Cuma]
Hiç bu kadarını beklıyordum hıc bu kadarını bekliyordum aslında GAMYUN'dan :))))             Bu pis yedili ne pis miş abicim ya ZAC.Tam  tek'e  düşüyorum  ben  bitecem die sevınıyorum  sag  alt tarafımdan bı joker gelıyor bana elde oluyor 11 kagıt tam 11 kagıdı bıtırmeye koyulurken tekrar  sag  alt tarafımdan 7'li yagmuru başlıyor aynen benım sigortalar ısınmaya  baslıyor tabıkı.joker 2 tane ama 7'liler pek cok haliyle 7'liler pek pis oluyor acaba 7'lileri camaşir suyunamı yatırsak  sevgılı ZAC  :)))).   seni kızdırmak ıcın farklı farklı yorumlar gelmıs yıne sevgılı ZAC ben ıstedım kı senı bı guldureyım  bu oyunu bızlere sun mak ıcın baya bı kafan şişmiştir kendı adıma konusayım ellerıne saglık.blogların ıcınde 2 kişi gızlar ıcın oyun ıstemiş oyunun gız'ı oglan'nımı olurmuş gızlar masaya oyun oynama geldık dedilerde  biz oglanlar  oynamayızmı dedik yani :))))  sevgıli ZAC gız'larada bı oyun yap da burunlarını cekip durmasınlar mesala  ip atlama,beş taş,akşam eli sende kalsın vs gibi kös kös oturmasınlar öle.                                                                                                                Burası GAMYUN oyunlar HOŞ haydi durma gel masaya KOŞ                                      SEVGİLERİMLE
raski [08.01.10, 22:52 Cuma]

LİSE YILALARINDA ÇOK OYNARDIK GERÇEKTEN ZEVKLİDİR.KOLAY GELSİN

 

aslanbaba06 [09.01.10, 10:50 Cumartesi]
oyuna baslarken ilk oyuncaya sekiz kagıt digerlerine7 kagıt dagıtılır.ilk el bacak,as,onlu,harici sinek oynananır ilk oyunucunun sinegi yoksa pas diyebilir.sekizlinin sıra atlatmasını hiç duymadım.onlu oyunu ters çevirir taki baska bir onlu oynana kdr.
joviden [09.01.10, 13:17 Cumartesi]
ayrıca bir kuralıda aynı kagıt atılınca yani pişti olunca bir kagıt atma hakkın doğarrr ama burdaaaa yokkk......
sirinisima [09.01.10, 13:22 Cumartesi]
ben çok beğendim elinize sağlık
JUVEM [09.01.10, 14:26 Cumartesi]
zac pis yediliyi yanlış yapmıışın kurallarını resmen sallamışsın benim bildigim kagıt sırayla kagıt atılır anlamadıgım bana el gelmeden saçma bi şekilde bana sıra gelmeden oyun dönuyor..
ayhankavkali [10.01.10, 01:29 Pazar]

yenilikler her zaman iyidir

 

AmaNKuZZuM [10.01.10, 12:06 Pazar]
bana pis 7 li bilen biri lazım öğreneyim...ustaları bekliyorum .:) tskrler ayrıca yenilik için bende bişey istesem zac olurmu acaba 51 var dersin iskambil kağıdından olsa sankim daha guzel olurdu..bi düşün beklyorumm inş olur kolay gelsin..
Beautyrose [10.01.10, 12:09 Pazar]
evet bu oyunda 8 li yanlis birde ayni kagit atilinca pisti olur ve tekrar bi kagit daha atabilir pisti yapan,bu oyunda cok önemli.
glm5909 [10.01.10, 18:36 Pazar]
8 li haric benim bildigim gibi.. ama olsun yinede guzel olmus tesekkurler.
joy10 [11.01.10, 18:39 Pazartesi]
    bence güzel bir oyunn,site yöneticilerine tşkr ederiz......
AyLeY [12.01.10, 09:32 Salı]
yanık oyununu yapın ya hem bu kadar tefarruatlı değil hemde çok zevkliii :)
aytalam012 [12.01.10, 14:15 Salı]
güzel oyun tşkler sayın yöneticiler 
JAN__TEXEWE [12.01.10, 15:20 Salı]

güzeloyundur pis7 li ama istedigimiz gibi olmamıs as cektirir 7 li iki tane çektirir joker 10 tane joker le bitersen ve başka oyuncunun elinde joker yakalarsan sadece joker icin oyuncu 1000 sayı yer elindeki öbür sayılar haric 7 li ile bitersen 4 kat sayar herkes her bitis 100 sayı siler koltugun elindeki sayının aynısını atarsa iki tane üst üste sayı atabilirsin 8liyi hic duymadım yinede tşkler iyi oyun olmus

ozeer_08 [15.01.10, 14:52 Cuma]
bencede çok güzelbi oyun eline sağlık böyle değişik oyunlar bekliyoruz teşekürler
Denizgozlum_46 [16.01.10, 00:33 Cumartesi]
dikkate alacagınızı sanmıyorumda yazayım yinede pis yedilide 8 linin hiç bir rolü yoktur pisyedilide ayrıca as atıldıgında oyun ası atan oyuncunun tam karşısındaki oyuncuya geçer ayrıca pis yedilide joker yoktur burda gördük bunuda bu oyunun en gözde kagıtları as 7li 10lu bacak diyede tabir ettigimiz valedir 7li üç kagıtta çektirmez atıldıgında 2 kagıt çektirir 7liyle bitilirse eldeki sayılar dörtle çarpılır bu oyunun kuralı tam detaylı yazmadım okumayacagı için gamyundaki yetkililer kısaca budur
melorhan [17.01.10, 14:44 Pazar]
oyun tam bizim oynadığımız şekilde sadece elde as kaldığı zaman bizde çekme yok obür şekilerin hepsi aynı bizde..
ruzgar1906 [17.01.10, 21:30 Pazar]
66 oyununuda eklermisiniz zevkli biroyun?
capsize [17.01.10, 21:42 Pazar]
anlatım güzel olmuş okumak eğlenceliydi :)
06ozturk [18.01.10, 11:50 Pazartesi]
karışık bir oyun ama güzel
Pink_Gin [21.01.10, 20:48 Perşembe]
merhaba..AMERİKANO diye kağıt oyunu var..onuda eklerseniz sevinirim...
ogametekcom [23.01.10, 17:12 Cumartesi]

hakıkaten reelde cok farlı ama ınternete uyarlanmasıda cok hoş olmus

 

ellerınıze saglık

54_gs1905_54 [24.01.10, 00:04 Pazar]
elın A kalınca kagıt cekme olmuyodu benım bıldıgım ama heyecan katar:)
egesude [24.01.10, 21:17 Pazar]
Merhaba, oyunlarınız çok güzel bunların arasına YANIK oyununu eklerseniz sevinirim... Egesude
penguen55 [25.01.10, 02:54 Pazartesi]

oyunda vale ile bitiğinde kupa karo maça sinek hangisi olursa olsun iki katımıdır

 

MavininGuzelligi [27.01.10, 14:09 Çarşamba]
8'li el atlamasi burda görüyoz ilk...10'luda  saat yönüne  el dönderir....Umarim bu ufak hatalar düzeltilir en kısa zamanında...
sahman_33 [27.01.10, 19:26 Çarşamba]
as  eli karşıya verir, 10 lu sağ taraftaki oyuncuya eli geri döndürür, daha sonra tekrar sırayı kendine geçirmek için kullanılır... 8 liyi ilk defa duydum, joker diye bişey zaten yok ama burda olmuş, diğer kurallar aynı, ama olsun değişik bi oyun olmuş, teşekkürler...
KuRTaRaN [28.01.10, 03:14 Perşembe]
zaç eline yüregine emegine salık  güzel bir oyun kurmuşsun pis yediliyi tşkler
35__TAM__35 [30.01.10, 15:49 Cumartesi]
ben bu oyunu en az 10 senedir oynuyorum v şu anda hemen hemen her akşam kahvede arkadaşlarımla oynamaya devam ediyorum.Fakat arkadaşında dediği gibi bu oyunda kurallar sürekli kişilere göre farklılıklar gösteriyor.Fakat biz bu oyunu yıllardır aynı şekilde oynuyoruz en eğlenceli ve en mantıklı şeklide bana göre şu an bizim oynadığımız şekil gibi geliyor.Şu anki oyunla farklılıkları kesinlikle 8'li sıra atlatmıyor, as için asla kağıt çekilmiyor, birisi eğer 7 li ile bittiyse biten kişinin altındaki 6 kağıt diğer oyuncular ise 3 er kağıt alıyorlar.eğer 7'li katlanarak geliyor ise gene biten kişinin altındaki duruma göre 7li sayısına göre katlanarak (3-6-9-) kağıt alıyor.BUda kişilerin sayısı her ne kadar yüksek olursa olsun umudunun bitmediğini durumunu kurtarma şansı olduğunu belirtiyor.diğer kurallar zaten aynı ilginize teşekkürler 
35__TAM__35 [04.02.10, 03:09 Perşembe]
şurası yanlış anlaşılmasın as için kağıt çekilmiyor derken oyun içersinde atılan as lar için tabiki rakip oyuncular 1 er adet kağıt çekiyorlar fakat oyun sonunda elde kalan as lar için kağıt çekilmiyor
kartek67 [14.02.10, 17:31 Pazar]
pişti olayını da ekliyebilirseni< daha heyecanlı olur
SewecenKOFIKCIM [22.02.10, 22:11 Pazartesi]
kızma brader olursa dag-ha cok uyenıs olacagına 2ye katlayacanıza emınımbasarılar
emrezan [23.02.10, 17:45 Salı]
8 li ile el atlama diye bir şey yok. İlk kez sizden duyuyorum. Hem çok mantıksız hem de haksızlık
AVASIN [03.03.10, 01:08 Çarşamba]
Ben halen bin puan cazasini anlamadim?????????????
canyboy [07.03.10, 17:05 Pazar]
ben hala komple anlamadım

laptek [11.03.10, 17:06 Perşembe]
türk pokeri kokadaki gibi bi oyun acsanızya niye acmıyosunuz
BjK_BoStAnCI [20.03.10, 00:43 Cumartesi]
puanlamayhı biri anlatabilirmi  bana
raduy [26.03.10, 14:15 Cuma]
sayın yonetıcı ben de bır onerı sunuyum amam sunmadan once de pis yedili için tebrik ederim benim bildiğimden biraz farklı ama yinede guzel olmus.onerım ıse maca kızı oyunu neden yok
emirhan_cck [03.04.10, 22:20 Cumartesi]
en    kötü    oyun
mavi_huzur [04.04.10, 19:58 Pazar]
herkes haklı sende haklısın tabii
06_muro_06 [06.04.10, 18:46 Salı]
cok sevdigim bi oyun ama degisik kurallari var 8. gibi as gibi cok kotu olmus biraz oynadim hic iyi degil
nb [13.04.10, 11:29 Salı]
8 li normal diger kagitlar gibi as ise karsiya oynatir ben böyle biliyorum
23BG [14.04.10, 20:05 Çarşamba]
oyunu bılecenkı zewk alasın zekanı calıstracan
dost03 [22.04.10, 23:18 Perşembe]

DOST/8lisıra atlatır 10lu oyunuters yöne çevirir ben bu oyunda asın kagıt çektirdigini duymadım görmedim buoyunda jokerde olmaz demekki her  yörede ayrı oynanıyor örnegin karo kızını ancak valeyle veya başka kızla renk degiştirebilirsiniz bende kahvecilik yaptım

 

Esmer__Ay__ [29.04.10, 01:55 Perşembe]

gamyun sitesi tek kelimeyle harika bir site siteyi kuranlara tesekkür ederim bütün oyunlar süper basarilarinizin devamini dilerim saygilar

ninyo [04.05.10, 21:06 Salı]
arkadaşlar ben boludan bizim buralarda bu yazılan kuralardan farklı olarak 8li sıra atlatmaz,as atınca 1 er tane öteki oyunculara kağıt çektirilir sonra ası atan mesela kupa as attıysa başka kupa atarak yada başka as atarak maçaya,karoya veya sineğe çevirebilir ardından aynı seriden bir kağıtla sırasını diğer oyuncuya devreder(bence 8li sıra atlatma oyunu zorlaştırma ve gerksiz yere uzatır diye düşünüyorum . internette oynarken bilemem ama gerçekte bütün 8 liler elimde olursa sıradaki oyuncunun vay haline
karaprens_ [25.05.10, 15:38 Salı]
8 liyi ilk defa duyuyorum...
ve oyun btiminde A nın1 kart cektirdiğini.
! คкครץค & [03.06.10, 17:55 Perşembe]
şahane bir oyun çok önceden    oynardıkk   şimdi burada  çok zevkle oyunuyoruz  tşkrler
siyah_13 [11.06.10, 16:21 Cuma]

oyunun herkes tarafından farklı bilinmesi normal çünkü duruma göre farklı oynanır.

10lu 4 kişide oyunu tam ters çevirir.3 kişilik olduğunda sıra  bi geriye gidip tekrar size gelir(şuan olduğu gibi)

as 4 kişilikte çek bekle yapar.Aslında diğer üç kişi çekmiş ve atamamış oluyor tekrar sıra size geliyor.Yani aslında 8linin görevi zaten as'da var.

Oyunda sekizin gereksizliği ve 10lunun işlevi dışında hiçbir eksik yok.

Herkesi memnun etmeniz elbette mümkün değil ama herkesin fikrini okursanız kafanız da oluşacak genel fikir benim düşüncemle paralel olucaktır.

Santtana [19.07.10, 18:55 Pazartesi]
çok guzel oyun teşekur ederim.
Sitede gizli görev isimli oyunuda yapmayı düşünüyormusunuz.
istebendiim [21.07.10, 21:46 Çarşamba]

tüm yorumları okuyamadım ama oyun oynanabilecek durumda eski bildiğimizden çok farklı değil aslında tek bi şey gördüm,

elinde tek kağıdı kalan oyuncu tek kağıdının kaldığını söylemek zorundaydı, yoksa bitemiyordu. -ya da abimler beni öyle kandırdılar :)))-

burada eldeki kağıt sayısı gözüküyor ama bir hatırlatma için 'tek kağıt' söylenebilir mi?

elinize emeğinize sağlık..

 

pit10_61 [05.09.10, 04:02 Pazar]

YA BİLİORUM DAHA ÖNCE KİMSE BÖYLE Bİ YORUM YAPMADI. FARKIMDA BU AMA BU MİLLET NE ANLATIO BİLİNMEZ.. BENCE OYUN BU HALİYLEDE DOĞRU. ÇÜNKÜ MANTIKLI DÜŞÜNEN HERKES ANLIYCAKTIR ANLATMAK İSTEDİĞİMİ... OYUNUN BELLİ BAŞLI KURALLARI VAR.. 1- SIRADAKİNİ Bİ EL OYNATMAMA: BENCE BUNU HA 8Lİ YAPMIŞ HA AS ÖNEMLİ DEĞİL KURAL DOĞRU SONUÇTA 2- SIRAYI TERSİNE DÖNDÜRME: BİZDE BU İŞİ AS YAPAR AMA BURDA 10LU BELKİ DE DOĞRUSU 10LU AMA SONUÇTA İŞLEV AYNI.. ÖNEMLİ OLAN KURALLAR.. HANGİ KAĞITLA YAPILDIĞINI ÖĞRENMEK ZAMAN ALIR SADECE.. AMA KURALLARIN HEPSİ DOĞRU.. TEBRİKLER

appiah4444 [14.12.10, 14:32 Salı]
pıs yedılı erkek oyunu dıyenler var onu dıyenlerı salonlara beklıyorum bakalım kac erkek oynuyo kac bayan oynuyo
Yorum yapabilmek için sol taraftaki menüyü kullanarak kullanıcı girişi yapmalısınız.

Üyeliğiniz yok ise ücretsiz üyelik için tıklayınız.
Gamyun.net üzerinde yayımlanan blog yazılarının içeriğinden tamamı ile üye sorumludur. Yazılanların doğruluğundan veya telif haklarından Gamyun.net sorumlu tutulamaz. Site kurallarına aykırı bloglar, şikayet edilmeleri veya yöneticilerin karşılaşmaları durumunda üyeye haber vermeksizin silinecek ve gerekli görüldüğü durumlarda üyenin Gamyun.net servislerinden faydalanma hakkı iptal edilecektir.
Ana Sayfa | Hakkımızda | Yardım ve Destek | Gamyun'a Reklam verin! | Türkiye'nin En İyi Oyun Sitesi
Okey | Banko | 101 | Kastet | Batak | King | İhale | Satranç | Dama | Bilardo | 3 Top | Tavla | Briç | Kelime Oyunu | Kelime Kule | Oyun
Web Hosting | Vps | Dedicated Server | Hyper-V | Datacenter | VDS