gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

Kelepçele Beni

08 Mart 2021, 04.58
A- A+

   N'aber aşk acısı falan çekmeye devam mı? Çek çek! Bak, elalem neler yaşıyor:

Hatunun biri, bir ağır ablanın manitayı kafalamış. N'apmış, kendisinden beklenmedik fanteziler, bunu öğrenen abla da kelepçeyi kaptığı gibi kaçakların kaldığı evi basmış. Kendisine kelepçeli oyun oynanan eski manita da bu durumda neye düşmüş oluyor? Vay canına!

Farkındayım ya kulaktan dolma hâliyle anlatınca fantezi gibi görünüyor. Zaten gerçekte kim, gidenin ardından kelepçeyle koşar ki canım sen de! Fantezi hep.

Konu ve içeriğine dair videolu anlatımlar var gayya çukuru gibi izledikçe izlettiriyor. Videolarla tavırlı cevaplaşmalar yetmemiş bir de üstüne canlı yayınlar falan açılmış. Ve bunları binlerce kişi izlemiş. Sosyal medya bunlarla ve bunlar gibi değişik konularla çalkalanıyor. Bu aralar gündem coşmuş durumda oralarda. Şuraya linkler atacaktım, biraz da biz tartışalım neyin nesiymiş bu konu, atmadım çünkü telif melif deniliyordu burada. Ne olacak ki, e bu konuşma videosu. Ya gördüğünüz gibi ne yenileceği nerede ne zamanı belli olmuyor. Nolur nooolmaz biz en iyisi arkamızı duvara verelim. Link yok 

   Çılgınca yaşamlar var. Çılgın söz sahipleri, çılgın karakterler. Hayatta neyin eksikliğini hissettiğim sorulursa yanıtım çılgınlık olacak. Evet. Ya siz, yeterince çılgın mısınız?



YORUMLAR

08 Mart 2021, 12.52
tövbe tövbe, edep yahu!

Sen yine de linkleri gönderseydin, biz telife melife göre incelemeyi yapar, gerekirse silerdik linkleri...

Ama asıl merak ettiğim, yazıları yazarken ne kullanıyorsun?
08 Mart 2021, 15.39
Alternatif bloglar:

Kokla beni melahat
Şehvet kurbanı şevket
Ayıkla beni hüsnü
Otobüs neriman
Kamçıla behçet
......

1970 yeşilçamdan kotarma yazı...
08 Mart 2021, 16.46

İlla ki denk gelmişsinizdir şuna; 

Haber muhabirlerine sokakta sunum sırasında laf atan bir deli vardır. "Siz ne içiyonuz?" tarzında. İşte o deli bu deli smile Resmi

Yaşanmış gerçek hayatlardan bir kesit. Ben konuyu anlattım. Olayın kahramanları yutub, tiktok gibi mecraalarda. Buraya link salarsam yanarız

08 Mart 2021, 16.49

İşte bunlar hep yeşilçam çocukları olmamızdan. Müthiş ya. Ben aldatılsam kendimi kelepçeleyip ağlardım

08 Mart 2021, 17.16
Ya ciddi ciddi soruyorum ben parapsikolojik bir şakanın kurbanıyım. Bu dünya benden ne istiyor? Böyle bir blog yazana kadar gel sık kafama öleyim sen de kurtul ben de kurtulayım. 
Ya da ne kullandığını söyle onu içip okuyayım yazılarını durumu eşitleyelim. 
Senin gibi normal olmak istiyorum. Çok mu şey istiyorum ya.
08 Mart 2021, 17.38
Bol bol su iç buz koy kafana galactic. Şaka mısın sen?
08 Mart 2021, 17.47
Valla billa şaka değilim gerçeğim ya :((((( Bak Allah'a saldım peşime bi kiralık katil tak parasını da ben vercem yeminle. Suyu buzu denedim cıks :((((((((((
08 Mart 2021, 18.25

Yaa blog ve yorumlarında ne yazdığı belli olmayan şu uçucu tipe bakın hele çıkmış bir yerden benim ne yazdığımı sorguluyor. Çoyguluyon mu çen?! Ne yazdığımı okudun mu ki başlıktan sonrasını?

Başlık ışık olsun. Işığı gören gelmiş. Okumaz, okusa da okuduğunu anlayamaz. Cafo hariç. Sanırım o okudu ve anladı, öyle görünüyor. Geri kalanı pasta börek ikramına gelmiş :)
08 Mart 2021, 18.59
galactic_pact, yazdığın yorumu anlamamıştım ama bir üyemizin bana mesaj atmasıyla olaya uyandım. "parapsikolojik bir şakanın kurbanıyım" derken, sanırım bu blog yazısının senin profilin altında gözükmesini söylüyorsun.

Senin kendinden şüphe etmeni önlemek için açıklıyorum smile Resmi Evet arkadaşlar, teknik bir problemden dolayı, şu an siteye giriş yapıp da, bu bloğa giren varsa, herkes bu blogun sahibi olarak kendini görüyor.Yazılımcı arkadaşlar, 1 Nisanla 8 Mart'ı karıştırmış heralde smile Resmi smile Resmi smile Resmi O yüzden, böyle bir abukluk oluyor.

Otherand, "ne diyo bunlar, asıl siz ne içiyorsunuz" diyor olabilirsin ama olay şu; sen blogun sahibi olduğun için bu durumu tecrübe edemiyorsun ancak galactic bu bloga girdiğinde, profil sayfası olarak kendi profilini görüyor, ben girdiğimde, gmsnn profilinin altında bir blog olarak görüyorum. İnşaatçının da kafa bi milyon olduğu için o da bu durumu fark etmemiş, o da mesela bu bloga girince -cafo profili altında görüyor. O yüzden onunla ilgili bir karışıklık var. Kısa sürede düzelir.
08 Mart 2021, 19.12
Bu 4 geri vites zekadan beni ne zaman kurtarmaya çalışcan diye öyle bekliyordum patron :)))) O ne demiş hebele hubele hebele hubele neyse ne adım gruuuttt :)))) Ya yok böyle bu sen değilsin, bu blogu sen yazmadın sakin ol hızır gelicek seni kurtarıcak dedim de durdum kanser corona down her bir şeye maruz kaldım. Full radyasyon yedim burda yaa :((((( Neyse ne adım gruuutt 
08 Mart 2021, 19.16

Dokunmayın ya uçuyor şuan teknik sorun falan hak getire

Yoo öyle ben demedim demiyorum da, çarpıtma boşuna smile Resmi "Sevdiğim" bi tane tiagmo rumuzunda yorumcu arkadaş vardı galactic'i de "sevdim" bu da o familyadan tşkler gamyun smile Resmi

Cafo sana ne diyo bak hakaretler havada uçuşuyo mikrofon sende 
08 Mart 2021, 19.23
Sana üye mesaj atınca teknik arızaya uyanıyorsun ama benim kafa bir milyon he mi?.Tıp çaresiz kelimeler kıyafetsiz...ne içiyorsun  patron ?zengin içkisidir o da adını yaz sen yinede.

Ha dip not: aramızda kalsın sanırım 3-4 aydır 1 promil bile alkol almadım...
08 Mart 2021, 19.36
E düzelmemiş bu sffghkkjfddf Neyse ki herkes kendini görüyormuş. Ben herkes yazanı Cezbe olarak görüyor sanmıştım, Allah korumuş smile Resmi
08 Mart 2021, 19.43
Allahını seven defansa gelsin, hepsi bana saldırıyor smile Resmi smile Resmi smile Resmi

Bu arada herkes sentetik cesaret hapı almış heralde, ne içiyosunlar, deliler filan havada uçuşuyor, uyarmadı demeyin smile Resmi smile Resmi smile Resmi
08 Mart 2021, 19.47
Ara ara smile var  önceki yorumumda ama nasıl olsa çıkmıyor hesabı es geçmişimsmile Resmismile Resmismile Resmi
Dur onu düzelttiydiler, zaman aldıydı ama..Bunu da düzeltirler herhalde galiba sanırsam sanki ve de inşallahsmile Resmi
08 Mart 2021, 19.58
Ha birde
Örtmenimmm gmsnn bizi tehdit etttiiiismile Resmismile Resmi
08 Mart 2021, 20.02
Ya sana da dedim, teknik hataya da gönderme yaptım. Beğenmediğim yazıya beğenmedim kötü olmuş berbat olmuş diyorum ki zaten hep. Sen niye kapadokyaya balonla uçmaya gittin ki şimdi? :((( Yazı o kadar saçma bir müştemilat olmuş ki bari yorumlar çoğalsın da millet merak edip baksın bu da neyin nesiymiş diye yorum yaptıkça yapasım geliyor :((((

Ben üzgünüm ama sen beni eğleniyor sanıyorsun :(( Senin normallerine erişip öyle okumak istediğimi söyledikçe sen habire yanlış anlıyorsun. İlkbaharda kuzu, yazın geyik, sonbaharda köstebek, kış geldiğinde de bir ayıda rekarne olmak istemem suç mu :(( Bu yazının kırında bayırında çayırlarında böyle dolaşmak istemem günah mı yaa :((( Adım gruuttt diyorum kimse neden inanmak istemiyor bana :(((
08 Mart 2021, 20.04

Ne'miş? Şimdi de kendini grut mu sanıyor? O kim ne? Ahhahah bişeyler bişeyler

İmkansız vaka. Aşırı sevicem belli ama uzaktan. Bundan sonra bloglarda muhatap olduklarına dikkat ederim nolur nolmaz onları da kendine benzetmiş olabilirsin 
08 Mart 2021, 20.09

Hangi örtmen bu?
08 Mart 2021, 20.10

Bu arada örtmen kim o da mı vakadan? Söyleyin ona gmsnn'in en sevdiği cümle "sen ne kullanıyorsun?" kendisine hariç herkese söyler smile Resmi bak bide ortalık karıştırdığı yetmezmiş gibi ne demiş neler neler  ya vurun
Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın