gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

Tam Yazacağım; Aklıma Tuvalet Kağıdı Geliyor

26 Ocak 2022, 07.42
A- A+

Bu Netflikş iyice sapıttı cidden, her dizide bir gay muhabbeti dönüyor. Bu konuyu bir arkadaş eleştirmişti sanki burda bu şekilde veya ben yanlış hatırlıyorum. Neyse bilmem işte, sahiden ne izlesem, içinde eşcinsellik mutlaka işlenmiş oluyor. Benim için sakıncası yok gerçi, çoluk-çombalak izlemesin yeter, ana babaları sahip çıksın. Büyük bir oranda izleniyor bu sağlayıcı, pahalı da olmaması nedeniyle böyle düşünebiliriz. Peki benim için sakıncası yok dedim ama acaba erkeklerin yönelimi değişiyor mu ülkemizde? Ya öyleyse!! Aman neyse ney, İstanbul Sözleşmesi'nden çıktık nasılsa, Türk erkeğini güvene aldık. Ne de olsa nesliminizin devamı söz konusuydu!


Zor günler, herkes için. İşte ne yapalım; müziktir, oyundur, kitaptır, defterdir idare ediyoruz. Sanatın iyileştirici özelliği var, saygımız büyük. Yani büyük olmalı, medeni olan bu. Kafamız karışıyor tabii; sapla saman birbirine karışınca, kafamız da karışıyor.


İnsanın zaman içersinde, nasıl gelişme(!) gösterdiğine örnek bu paragraf. Miniik miniik minik kelebek; dur sakince, uçmak ne demeek uçmaak ne demekk la la la... Herkes bildi bu çocuk şarkısını ve hikayesini, anlatmayayım. Sonra şey var; baba arabeskler, kadere, yaradana isyan eden hani. Hepsini de severek dinleriz, öküz altında buzağı aramak değildir amaç çünkü. Çünkü her birimizin insani hallerini, belki dillendirmediğini ama içinden geçirdiğini, kimimiz ta kendisini bulur o mısralarda. Yani; bakış önemli şeydir, siz neyseniz odur bakış. Dünyayı algılama biçiminiz, kaliteniz, kapasitenizdir. Mühimdir velhasıl. Son numaramızda, Adem ve Havva var malumumuz. O ikisi sahiden de cahildir. Ortada bir kadın, bir erkek ve bir elma var :) Hayatın içinde olan bitenlerden örnekleyelim. Genç bir kız ve oğlan birbirlerini sevdalı ve yiyorlar o yasak elmayı. Her daim olagelen bir durum değil mi bu. Biz ne diyoruz asabı bozulmuş anne babalara; yapmışlar bir cahillik. Konu bundan ibaret. Uzatmayayım burayı, zaten bunları hepsi magazin. Öyle tutarsız öyle akıl almaz şeyler duyuyor, ağzımızı bir karış açıp bakakalıyoruz. Yokk artıııııııııkkk!!! şeklinde. Evet, bunlar hep magazin, kafamız dağılsın diye.  Asıl konu aşağıda.


Daha bizlere 1 Ocak şakası yapılmamıştı. (2022 Ocak ayı başlangıç olmak kaydıyla 1 Nisan şakaları, 1 Ocak şakaları olarak düzenlenmiştir) Daha hepimiz çok farkında değildik. En azından ben değildim yani. Zaten market alışverişinden hiç hazzetmem, fiyatları da bilmem o yüzden. Ayıp mı bilmiyorum bu dediğim, baba parası değil, alın terimiz filan, durum bildirdim. Neyse işte, benim bir Neclam var, yardımcım. Zaman içerisinde cankuş olup arkadaşlığa terfi ettik. Araşır, soruşuruz vs. vs. Dikkatimi çekti, her telefon konuşmamızda bir ayçiçek yağı mevzusu geçiyor. Kızım dedim sıyırdın mı, kaçıncı söyleyişin. O söylüyor ama ben hani çok ciddiye almıyormuşum. Hani tabii dolar almış yürümüş filan eyvallah da benim henüz dikkatimi çekmiyor. Neyse günler geçti, her şey iyice bir fark edilir oldu :) Ben de her telefon konuşmamızda tuvalet kağıdından söz eder olmuşum. Cidden komikti, benim bu bahsedişlerim kendiliğinden oluşu komikti tabii. Hiç aklıma gelmezdi, günün birinde bir market sayfasını, aldığım tuvalet kağıdı fiyatını takip etmek üzere sürekli yeniliyor olacağım. Bildiğin trajikomik.


İşte böyle, aklımdan geçenleri paylaştım, blog oldu. Tam iyi yazı yazacağım, aklıma tuvalet kağıdı geliyor arkadaşlar. 131 küsur lira. Ben şimdi nasıl hayallere dalıp dilediğim türde yazılar yazabilirim ki. 1 Ocak şakası gibi işte; hayalimiz de gitti, yalnız sert gerçek var.


Ama yine de; minik kelebekler olarak, gidip bir yere konup sakince durmamız gerekiyor. Uçanların hali harap.

YORUMLAR

26 Ocak 2022, 12.51
Merhaba..  :)))

 Demek sen anca farkkettin kuzum. :))
 Biz o şakayı aylar öncesinden gördük ve içerimiz kan ağlayarak güldük. :)))
 Çişimizi kediler gibi kuma eder olduk, popo kurulama devrini çoktan kapattık.

 Çözüm yolları aramaktayız hala.
 Komşu ziyaretlerini arttırmak da   bi çözüm, eş dost ne kadar akraba varsa gideceğim hepsine tez zamanda. Kabul eden olursa tabii :))  Isınmak için de birebir, doğalgaz da malum totomuz donsa da ciğerimiz yanıyor faturalarla.
 İkram edilen her şeyi gocunmadan yiyeceğim, tadına tuzuna bakmadan.
 Varsa tuvaletlerinde kağıt oh bayram edeceğim. :))

Gelelim diğer konuya,  gerek tv programlarında gerek birtakım  sitelerde bazı şeyler özellikle ön plana çıkartılıyor kanımca.  Malum gözümüze sokuldukça kanıksıyoruz, alışıyoruz.
 Bu cinsel eğilimle  de alakalı değil. Deneyin, beğenirseniz devam edine döndü olay. İlla deneyin ama. Grup deneyin, eşcinsel ilişkiyi deneyin, eş değiştirmeyi deneyin. Sonra bunun adı cinsel tercih olsun.   Birileri bu durumu eleştirdiğinde ise özgürlüklüklere saygı diye çığlık atın.  Verilen ileti bu.

Aman laf lafı açıyor...   Cezbem bebeğim:)) Mucccukkkkk smile Resmi onca laf ettim şimdi de uluorta sana asılıyorum :))) Gözlerine sokuyorum milletin. Dur bi daha öpeyim smile Resmi Muccccckkkkkk 

 
Kum aramaya gidiyorum, görüşürüz tekrar. :)))))  



27 Ocak 2022, 10.12
Babettem, yerim ben seni bak:) Artık uluorta da asılmaya başladın, hele ki o konudan sonra asılmak oldu mu hiç .p Konu-komşu ne der. İzlemişler netflikşi, seçenekleri deniyorlar, demezler mi smile Resmi Yabma böyle .p Gerçi seçenek olması da fena bi durum değildir .pppp

Bu arada, senin bu tür mevzuları yorumladığını da hiç görmemiştim, sen bile delirdin pahalılıktan demek :) Benim de aklıma yaprak gelmişti. Sonra kafam karıştı, ağaç-kağıt-yaprak filan... Hem ormanları da hallettik. Sen şimdi toprak diyorsun. Tamam, olabilir, kurtlara dikkat et :( Sonuç olarak işin b.ka sardığı ve totolarımızdan da b.kun eksik olmayacağı aşikar. Aaahh nerde o eski hijyenik totolar Babettem :(

Serkan :) Ben de takıldım işte, onu diyorum. Sayfayı yeniledim, hala 131 lira :(


Unadventurous nabıyosun :) Yine çelişkiler yumağısın bakıyorum :) Yav haklısın, kafayı temizlemek gerek bir şekilde. Aynı şeyleri konuşmanın bi manası yok, hele de elimizden bir şey gelmezken. Ama insanın aklını  hangi şeylere yorduğu gündemle de çok alakalı. Çok fazla hesap-kitapla ilgilenince, sol lob fazla mesai yapıyor. Neyse kafayı dağıtmak şart tabii. Geçen Cafo'yla bir olup milleti niye haşladınız madem böyle düşünüyorsun, onu da hiç anlamış değilim. Neticede o da bi kafa dağıtma yöntemi .p

İstanbul Sözleşmesi hakkında ben hep aynı fikirdeydim, bilmiyorum sen ne diyordun :) Havalimanı konusunda ne düşünmüştün, neyi değiştirdin onu da anlamadım. Ama ben, son yaşanan hava şartlarından sonra felç olan havalimanın; yapılmadan önce, onca uzman tarafından "seçilen bölgenin, sert hava şartlarında uygun bir koordinat olmayacağı" yönünde yaptıkları uyarılara kulak asmayanlara hürmetlerimi sunmuş olayım lafı geçmişken.

Babettemle benim hakkımda oluşturduğun tekerlemeyi de yakında çözme niyetindeyim Unadventuoruscum .ppp


28 Ocak 2022, 20.31
Tuvalet kağıdını önlü arkalı kullanmayı deneyen varmı ki.Sayısal oynadım tutarsa aldığım da ben deniycem.Cezbe bu ara sevgiler sana denk gelmiyoruz.Lorin de yok Şarkılarımı özlemişsinizdir.
29 Ocak 2022, 09.51
Aslında sen, "sevgiyle baskı altına almak" konusunu açmıştın, iyiydi o. Ama kanal çekmedi işte .p Sonra iş değişti, haklısın. Yorumlarımızı hiç hatırlamadım. B12 takviyesi almalıyım Unadventurous. Fikri sabitleyince, çelişki, çelişkiye düşen adına bitebilir tabii de çelişkide kalanın çelişki yaşamış olduğu baki kalır .dddddd Siyah ve beyaz arasında çelişki yaşamak kötü. Eğer sürekli bu tip bir şey yaşanıyorsa; siyahı savunurken, fanatiklik boyutunda bayraktarlık yapmadan savunmak gerekir belki, günün birinde beyazı savunacağın ihtimalini düşünerek. Hani güvenilirlik adına... Yoksa elbette insanın aklı, farklı bir doğruyu dinleyip ikna olabilecek derece açık olmalı.

Kıskançlık diyosun, ne pis duygu .ppppp Kıskanma bizim sevgimizi. Sen de sev hem ne var :) Nasıl sevmiiim Babettemi, burda ondan şaaaane bi kafa var mı? Yok tabii ki :)

29 Ocak 2022, 21.16
Çok uzun zaman oldu yazmadınız,merak etmekle birlikte özlemimiz de arttı size karşı. Alışkanlık yaptınız, yokluğunuz bir kor gibi yüreğimizi yakıyor deyip arkasından her yer karanlık (makberi) dinlermişim .:)) Tuvalet kağıdı,eşcinsellik,ayçiçek yağı ve para mevzuları aslında birbirine çok yakın mevzular özellikle masaj salonlarında :) Şaka bir tarafa yazının içeriğini çok beğendim her zamanki gibi.Sizin yazılarınızın en çokta o an aklınıza geleni yazdığınızı bildiğim için çok seviyorum.Elinize,yüreğinize sağlık.
Not: Bir market kampanya yapmış yüz kusuruk tuvalet kağıdı elli kusura düşmüş.birde eşcinselliği sadece erkeklere yaftalamakta,,,,neyse teşekkür ederim paylaşımınız için.
30 Ocak 2022, 02.48
Rıfatcım /sarılma şeysi. Napıyosun :) Sevindim gördüğüme seni. Artık eskisi gibi saatlerce oyun oynamıyorum, sıkıntı geliyor. Lorin de yok dediğin gibi. Arayıp bulucam yakın zamanda onu, kötü haber verecek biliyorum, ondan erteleyip duruyorum :( İnsanlar be Rıfatcım, böyle toplaşıyorlar bir zaman, sonra her biri bi yere dağılıyor. Ama baki kalan güzellik oluyor bir şekilde, senin şarkı söylemen misal..:) Şimdi sen şarkı söliiim mi " dedin, gönder"e bastın ve hemen olay mahallinden ayrıldın, net! .dddddddd Tuvalet kağıdını tasarruflu kullanmak adına söylediğini zapta geçirdim .d Bazı cenahlar da; kurutup tekrar kullanmak gerektiği görüşündeler. Aman öööö ve böööö ieaütkmlyıaütkmloütkhüktarhğnen :)


Bunları yazmaman için, bir iki cümle daha kurmalıydım, haklısın Unadventurous. Hadi ben tanıyorum diyelim, ki uzuuun bir zamana yayılıyor bu tanıma süresi. Peki ya diğerleri, herkesin benim kadar zamanı olmayabilir brocuum. Bu konuyla ilgili senin hakkında, fazlaca değişken doğruları vardır, diyebilirim. Antrparantez; tüm 3.şahıslara ama hepsine, kaka bir şey yemek düşer, onu da belirtmiş olayım.


Ya elbette, insanların fikirlerini değiştirebilecek ölçüde yetkili bir mevkide değilsen veya bilirkişi makamında değilsen, istediğin kadar fikir değiştirebilme özgürlügün var. Güvenilirlik mevzusunu kim takar. Bir de insanın kendiyle konuşması var ama. Süreklilik arz eden uç fikir savunuculuğu, çok yanıldığına ve çabuk kandırıldığına da işaret edebilir. Bu his, insana kendisini eksik hissettirebilir. Genel konuşuyorum tabii, fikir jimnastiği .p Ben senin çok yönlü düşünebilme kapasiteni seviyorum. Ama bu yönlerin ara mesafeleri çok ama pek çok uzak olabiliyor bazen.ddd Aslında, sesli düşünme diyelim seninkine. Doğruyu sabitleme aşamasınında sesli düşünüyorsun :) Bu da bayraktarlık boyutunda tezahür ediyor. Buna dikkatini çekmeye çalışmıştım. Güvenilirlik adına yalan beyan, hakkında yazdıklarını görmezden geliyorum. Oralar komik olmuş .ddddddd  Sen güzel söyledin "dost" derken. Onları yazan bir dosttu, bunları yazan da bir dost :)smile Resmi

Buraların en şaaane kafası Babettemdir, ısrar ediyorum. Kendisinin, kendi kafası hakkında ne düşündüğü beni bağlamaz .dddd

31 Ocak 2022, 08.39
Sonsuzum :) bayım naapıyorsunuz, iyisiniz inşallah :) Tuvalet kağıdının ucuzunu buldum ama yine de her zaman kullandığım markanın fiyatını takip ediyorum. Hala 131.50 :) Çağrışımlarınızı esefle okudum, kınadım .pp Fakat ben eşcinsellikten söz edip olanı biteni erkeklere yüklemişim, haklısınız. Sanırım daha çok irite ettiğindendir beni. Zaten düşündüm de; bu eşcinsellik dışarıda sıradanlaştığı için, filmler, diziler vs. lerde sürekli oluyor. Örneğin bir Türk filminde, sokak kedisi görmek bize gayet doğal gelir ama bir Avrupalı izlediğinde yadırgar, bunun gibi...pppp Belki bizde de sıradanlaşmıştır da gerçi, hamamoğlanlarını bize unutturan kendimize yontar bilincimiz, örf-adet vs. diyerek, ülkemize yakıştırmayıp bir dışlamaya giriyor sanırım. Belki bu yüzden fazla geliyor bize. Gördüğüme sevindim /çiçek



Yabma Unadventurous, kendi elinle kendini öldürüyorsun :) Bunlar daha iyi zamanlarımız, tüm dünya insanları olarak karanlıkta koşuyoruz, yarın ne olacağı belirsiz. Bu kadar büyük konuşulur mu hiç. Sanırım en büyük çelişkiyi, bu son yorumu yazarak yaşamış oldun. Nihai doğru, elbette senin için doğrudur ama genel "doğru" kavramını karşılamaz. Bu da değişebilir olduğuna işaret eder. Biz matematikten söz etmiyoruz ki, 2 2 daha her zaman 4 etsin. Fikirler söz konusu olduğunda, kendimizce bulduğumuz "doğru" öğrenmiş olduğumuz bir şey olmuyor. Belki tecrübe edip sonuçlara ulaşmak filan diyebiliriz. Fikirlerde ayrılık varsa, konun zemininin oynak olduğunu kabul edersin. Oynak bir zeminde, ulaştığın doğrudan asla geri dönmeyeceğini söylemek, değişimin kendisine inanmamaktır ve savunduğunla da accayip çelişir.

Anladım galiba şimdi :) O kısmı Babettem bilir, ben bi şiicik diyemem :) En son, BENİ ÖPME tişörtü giyiyordu .ppp

31 Ocak 2022, 10.44
Bir küçücccccccccükk cüüük cükkkk  aslancıkcıkcık varmışşmışş kırlarda koookookoşşarr oynarmışşşşmışş.. 

Annesi oo ooo oo nu çoçoçok severmişşşş, babası oooo ooo oonu çoçooçok severmişş..
Seennn benim ca ca ca canımsınn de de dermişşşşş... 

Aynı anda hem seksek oynayıp hem salıncakta sallanınca insanın beyni yanıyor. Deneyin çok çok fenasım güzel bi şey.   Yere bi çakılıyon, böyle gözün ne kağıt görüyo ne kum. Ediveriyon altına dava bitiyor.  Aman sıkmayın canınızı canlarım.    Cezbem bırak kağıt takibini artık :)  Bak mevzu  değişik boyutlara doğru gidiyor. 
Yaz Kızım: Babette Cezbe'yi tahammüden öpmüştür. Cezbe bu fiile kendi öpücüğüyle cevap vermiştir, sonuç olarak Babette ve Cezbe öpüşmüştür.   smile Resmi smile Resmi


Bi de benim güzelim kafacağızımı, şaaaşşaaaşşaaahane kafacağızımı pinpon topuna çevirmişsiniz de ben bi şeycik anlamadım, siz ne anladınız :) Ne diyorsunuz siz değişikler . :))

Cezbem muuccccccukkk mucccukkkk oh  smile Resmi 

 Tam öpücem aklıma değişik şeyler geliyor smile Resmi  




01 Şubat 2022, 05.31
Babettem bal dudaklım .dddddd biz böyle ortalarda yaşamayalım öpücüklerimizi. Sakın ola üst mesajlarda filan öpüşmeyelim. Milletin nazarı değer, gözü kalır smile Resmi Neler okuyoruz o yazılarda, allah korusun bizi kem gözlerden. Taam mı smile Resmi MUCK .p


Ne reklamı yav? Reklam girdiyse kalk çay yap. Hem ört o televizyonu artık, elektrik olmuş kaç lira ya asfghfdsscvv Ört ört .pppp
09 Şubat 2022, 19.07
 Lgbt temalı bir kaç dizi var diye biliyordum. her dizide olduğunu bilsem direk üye olurdum, çoluk cocuğa da gönül rahatlığıyla izletirdim.  Netfliks üyesi arkadaşlarıma teessüflerimi sana da teşekkürlerimi iletiyorum burdan. Sana zahmet bir ara dizi isimlerini zikret de şu ara masrafa girmeden  film sitelerinden bakayım :) 
 

Neyse, asıl değineceğim mevzu domates. Yaz-kış o domatesi mutlaka alırdım. İlk defa fiyatları protesto edip bir haftadır domates yemiyorum. Ne ayçiçek yağı, ne tuvalet kağıdı, bence bizim toplum olarak kırmızı çizgimiz domates olmalı. Her yemeğe koyduğumuz gibi, kahvaltılarda sandviçleride falan... Ay daraldım valla. Bu arada bağlı olaraktan salça fiyatları da uçmuş. Nolcak memleketin bu hali CeZbE?   


10 Şubat 2022, 15.45
Bendeki yorumcu profili süper, kafalar hep şahane. Eğilim, yönelim, çağrışım 10 numara hepsinde görüldüğü gibi:)

Bilge hoşgeldin, ne iyi ettin. Napıyosun? Anladığım kadarıyla lgbt içerik dizi arıyorsun .ddddd Hayır, parça da kesmiyor ki, ana tema istiyorsun demek. Tamam:) Yardımcı olucam ben sana.p

Domates konusunda haklısın. En son alışverişimde ben de patlıcanı protesto etmiştim; 27 liraydı. Ama domates mühim cidden. Bence şimdiden kavanoz ve kapak stoğu yapmalıyız. Yazın, kesin olarak 'yok' satacak. Artık eskiden annelerimizin yaptığı gibi, sıra sıra biber, patlıcan dizip kurutacağız filan. Bulduğun her toprağa, biber, domates vs. ekeceksin bir de. Kafa yapmıyorum ha, gayet yapacağız bunları.

Vallahi noolucak bu memleketin hali Bilge smile Resmi İyice deliye bağladık. Önümüzdeki en az 5 yıl içinde, bu çileyi çekeceğiz gibi görünüyor. Yönetimde değişiklik olsa da kimsenin elinde sihirli değnek yok. Sadece iyi bi ekonomi yönetimiyle de halledilemez. Yetkin devlet adamlığı gerek. Dışpolitika, iç olanı, kaynakların doğru yatırımlara aktarılması, daha bi yığın gereklilik var. 1 günde tepetaklak olan ekonomi tutucularını, pamuk ipliğinden sağlam İngiliz ipine evirmemiz gerek. Zor işler, çok büyük umudum olmasa da inşallah gelecek olanların, Allah yardımcısı olsun. Bizler de yaşamaya çalışacağız işte. En azından kafamız rahat olur, şurda bile iki satır yazarken özgür hissederiz; şarkı sözünden vatan haini, eleştiriden metöcü ilan edilmeyiz. Bu artık midemizi bulandıran her türlü yancı sektörden kurtuluruz, "biz ve onlar"ın yıkıcılığından kendimizi sıyırabiliriz. Cidden bezdim, bezdik.

Yav geyik yapacaktım da olmadı yine Bilgem, öyle soru sorulur mu hiç :) Neyse... Sen de dahil tüm yorumcu arkadaşlarıma /salkım domates ifadesi yolluyorum. Çiçek yollamak geride kaldı, artık /salkım domates /patlıcan /sivri biber vb. ifadeler yollanmalı. Yönetim de bunu dikkate alsın, böyle ifadeler istiyoruz .p


11 Şubat 2022, 15.24
Sen; cam, çerçeveyle uğraştığından bilmiyorsun tabii bamyanın kaç para olduğunu. Bi de 3kg demez mi!!!! Bamya, elit paketinde bile yok, anca salon sahipleri bamya emojisi yollayabiliyor.p
12 Şubat 2022, 00.41
sair burda ne anlatmak istemis nereye baglamis
13 Şubat 2022, 20.40
“Fakat ben eşcinsellikten söz edip olanı biteni erkeklere yüklemişim, haklısınız. Sanırım daha çok irite ettiğindendir beni. Zaten düşündüm de; bu eşcinsellik dışarıda sıradanlaştığı için, filmler, diziler vs. lerde sürekli oluyor. Örneğin bir Türk filminde, sokak kedisi görmek bize gayet doğal gelir ama bir Avrupalı izlediğinde yadırgar, bunun gibi...pppp Belki bizde de sıradanlaşmıştır da gerçi, hamamoğlanlarını bize unutturan kendimize yontar bilincimiz, örf-adet vs. diyerek, ülkemize yakıştırmayıp bir dışlamaya giriyor sanırım. Belki bu yüzden fazla geliyor BİZE.” 

SİZ kim kim? Herkesi homofobik sanıyorsun kendi adına konuşsan iyi olur ben sorun etmiyorum 
14 Şubat 2022, 11.26
Yorumcu, bu yorumuyla ne anlatmak istemiş, hangi konuyu kastediyor ve niçin bir yere bağlamamış:) Baydemirati çiçek vereyim size smile Resmi


Şehr-i bamyayı unut gözünü seveyim, mevsimi gelince hatırlatırım sana :)


Yeni yorumcular görmek güzel. Myrina_ yalnız çok rica ederim, ben homofobik değilim, valla billa değilim:) Yazıda da yorumlarda da yazmışım bunu. Zaten yazımın giriş paragrafında da ironi mevcut anlaşılacağı gibi. Gay muhabbeti, İstanbul Sözleşmesi'nden ayrılma kararının eleştirisi için hazırlanmış bir alt yapı. Kim nasıl istiyorsa öyle yaşasın, kime ne! Sizin belirttiğiniz paragrafta, 'eşcinsel' tanımlaması altında, sadece erkeğin eşcinsel oluşuna vurgu yaptığımı söyledi Sonsuzum, ben de ona cevaben yazdım onları. Espri de içeren bir cevap verdim ona. "Erkeklerin yaşadığı eşcinsellikten daha fazla irrite oluyorum ki, öyle yazmışım" dedim. Hem zaten öyle de :) güzelim kadınlar dururken a aaa!!! Ayrıca irrite olabilirim de sıkıntı nedir, benim normalim değil. Benim normalim değil evet ama onların normali. Buna saygı duyduktan sonra, hissettiğime de kimse karışamaz sanırım. Evet, yani dediğiniz gibi homofobik filan değilim.


"Kendi adına konuş!" talimatınıza istinaden de iki laf edeyim: Ben zaten başkası adına konuşmuyorum orada, sadece konu hakkındaki fikrim var. Yani diyorum ki; bu toplum, henüz eşcinsellik olgusunu içselleştirmemiş, hala dışlanıyor ve kabul görmüyor bu insanlar. Ve kendimce bu kabul görmezliğin ve dışlanmışlığın ne denli yersiz olduğunu da yazmışım. Siz, Türk toplumunun bu konuda engin hoşgörüde olduğunu mu düşünüyorsunuz cidden????? Ne kadar iyimsersiniz :) Neyse... Buyrun size de çiçek vereyim smile Resmi



14 Şubat 2022, 16.53
 Homofobiğin kelime anlamı nedir vikipediden cevap

“Homofobi, eşcinsellere veya eşcinselliğe karşı duyulan [1][2] nefret, önyargı, hoşnutsuzluk, korku veya ayrımcılıktır.[1][2][3] Geniş manası ile diğer cinsel yönelimlere sahip olan LGBT kişileri de içerir. Sıfat olarak, homofobisi olan kişiler homofobik olarak anılır”
 “Erkeklerin yaşadığı eşcinsellikten DAHA FAZLA irrite oluyorum ki, öyle yazmışım” 
“Hem zaten öyle de:) güzelim kadınlar dururken a aaa!!!” 

Homofobik değilim ama homofobiğim. Çelişmiş iki cümle. Bu kafayla neye ne fikir verilmiş onu anlamadım 
14 Şubat 2022, 18.34
Bu kafayla (Cezbe'nin kafası) neye ne fikir verilmiş, anlamamış yorumcu arkadaş. Ben diyorum fikrimi yazdım, o diyor neye ne fikir verilmişmiş çelişmişmişim. E güzel okuyun da anlayın bi zahmet. Ben sizdeki bu ifade kaosuna, yerlerde gezen üslubunuza rağmen anlamaya çalışıyorum misal :)

Homofobiksin!!! Bak sözlükte de öyle yazıyor. İrritenin İ'sini bile olsan homofobiksin!!
Yok ablacım, ben vallahi öyle değilim, hani yorumcu arkadaşa cevap veriyor...
SUSSS pis homofobik!!
Hayır, ben ona cevap verirken kıyas yapıp espiriye vu...
SUSSSSS!!! ben sözlüğe baktım.
He canım :)

Burnuma yine kötü kötü kokular geliyor. O zaman ne yapıyoruuuzz: Maske-mesafe-hijyen-sopa-spor ayakkabı .) Sinire vs. her derde deva.

https://www.youtube.com/watch?v=lbUM2qUNXPk



16 Şubat 2022, 08.45
Di vallahi. Topu Hollywood’luk. Yamukta bile, bu denli şekil varyasyonu yoktur.
06 Mart 2022, 00.42
Ne yapayım be CeZbE, mahşerin 4 atlısını izlerken balkonda tohuma kaçacak gibi duran marullarımı kaldırmakla kaldırmmak arasında gidip geliyorum. Neyse ki adımı "marul tanrısı"na yahut Adonisçi abla'ya çıkaracak seviyede antik dönem sembolizmine hakim komşularım yok, bu bakımdan  içim rahat. Ev bitkilerimin dışarı çıkış ayı olan nisana kadar bekleteyim  diyorum. :)
Bu arada saksıda sebze yetiştirmek çok zor. Ayrıca astarı boyunu geçiyor, iyi kalite toprak gübre vs gerekli. Market torfu ve bir çeşit gübreyle en çok verim aldığım ürün nane. Hatta sadece su ve budama bile yetiyor. Büyük bir balkon olmadan balkon sebzeciliğine ekonomik değil de ekolojik yaklaşmak gerektiğini, domates, salatalık ve marul yetiştirme denemelerim neticesinde öğrenmiş bulunmaktayım.
Hakkaten ne pis bir soru sormuşum öyle, tam küfretmelik.  Nazik yorumun ve salkım domates için teşekkürler :)
 
07 Mart 2022, 05.35
Yav ne çok deli var, di mi Bilge .ddddddddddd Hayır şimdi sen, bildiğin tembellikten balkonda marul biriktirmişsin, marullar hış olmuş. Oraya kadar tamam. Ama marulları görebilecek komşularının olmaması ve dolayısıyla Marul Tanrısı veya Adonisçi abla ilan edilmeyecek olmana sevinmen akıl almayacak şaheserlikte .p  Yani ciddi ciddi Mahşerin Dört Atlısı izlerken, aklına balkondaki marulların ve devamında da komşulu-Adonis'li, septik-mistik konular geldi :) Nefis kafa, vallahi bak :) Neyse ki sonra doğru yolu bulup gübreleme vs. gereğinin üzerinde durmuşsun. Maazallah Adonis'in varoluşunda büyük sıkıntı var malum, çok da itibar etmemek lazım.  Bak bizim tarıma Bakanlar .p ona güveniyor olabilirler, ondan çuvala bağladılar galiba, yazarken aklıma geldi .pppp Nane, maydanoz kolay, biber de olabiliyor, gerisini bilmiyorum :)


Bilgem, güldürdün beni, yaradanım da seni güldürsün .dddddd çok delisin :) /salkımdomates /arı domates /pembe domates /bilumum domates çeşitleri .p
Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın