Geçmiş Yâd'ı...
01 Eylül 2025, 16.52 A- A+
Süper bir blog yazmıştım kendi kafamca ve bakışımca. ctrl+x yaptım, onu yaptığım unutup tekrar başka satırı yaptım. Mesai saatinde uğraşıyorum, gitti kafa işte :) Gitti güzelim blogum. Ne olacak şimdi... Yazarken nasılda eğlenmiştim. Aynı heyecanı verir mi tekrar yazarsam. Deneyelim...
2003 bebişim kundaklı, Geceler uykusuz, meşgale lazım. Beslerken, ayakta sallarken bir şeylerin gecene eşlik etmesi lazım. Bir de kolik teşhisi konuldu mu susmaz ya sallanacak ya beslenecek.
Senelerce online oyun oynadığım site kapanmış. Bunalmışım, özlemişim..
Bir de gençlik, asilik baya baya olumsuz şeyler var yani...
Zordu :) Başardım hatta cesur yürek 2. de oldu büyüdü falan :) Allah'ımmmm ne işin var senin bebişle oyunda falan.. Ay kime ne modundayım.
Gamyun'a geçişim Hatko diye bir arkadaşım sayesinde oldu. Bir önce ki siteden tanıdığım kıymetlimdir. " gel seversin" dedi. Geldim, Sevdim de...
Koloni halinde piştideyiz. Keyfimize diyecek yok. Ama ben o zamanlar fırlama tipi. Erkek nick'im var. Hadi güzellik oyun yapalım.. Birisi var inadına gider ona yazarım. Engellemezdi de beni nedense :)
Asla doğru bir şey değil. Aman he... Şimdi doğru yolu buldum, uslandım.. Sanırım :)
2009 Yıl'ı.. Mutfakta arkadaşım Nergis ile kahve modundayız. Hani sanal ya kadın nasıl bakıyor, düşüncesi ne, yargılar mı, eleştirir mi, diye söylenmez sanalda oyun yaptığını. Ön yargı bilgelik kıvamında üst düzey o dönemde. "Bak canım eğer sıkılıyorsan sana bir online oyun sitesi söyleyim. Gel ortam keyifli oyun yaparız" "Gülom bende bir yere gidiyorum sıkılırsan sen gel. nasıl eğlenceli görmen lazım" der :) " o ara ohh yaaa eleştirmedi hayret bakışım" Site ismi nick derken biz kendimizi gülerken göz yaşlarımızı siliyorduk. Tabi ince ayrıntılar vardı "ııı ııh size anlatamam :) " Biri var Gülo bulursam parçalıcam der. Ups benim fake nick :) Gel oyun yapalım güzellik ) Hani tamam küçük dünya da, bu kadar mı arkadaş:) Ne eğlenmiştik bunları konuşurken. Şimdi Rahmetle anıyorum Nergisimi...
Bahsettim dönemde özel salonlar çok popülerdi. Özel salonlarda Op'lar. Rengarek, süslü, Eliti ayrı Silveri ayrı şenlik alanı her yer. Ödülü kayda değer turnuvalar. ( Kazanmışlığımda vardır hani :)
Site yetkilileri vardı. Zac, ortalarda gözükmez ama ayrı bir ağırlığı vardı. ( sitenin sahibi diye duymuştum, doğru mu acaba halende bilinmez konu benim için:). Roots, Cebren sisteme sonradan gelen gmsnn.. Ve tabi hatırlamadığım diğerleri. Cebren ama aaaahhh :) başka bir otoritesi vardı, o gelmeden haberi gelirdi Cebren gelecek uslu durunlar :) çayı kahveyi hazırlayın heyecanı. Hep merak etmişimdir, o gelmeden geleceği nasıl bilinirdi acaba :) Kendisi hatırlamaz ama o dönemde kısa kısa sohbetlerimiz olmuştu gayet mesafeli mesafeli:) Ben çok sempatik bulurdum kendisini, sert mizaç sevdiğim bir karakter tipidir. Neden korkuyorlardı ki ondan acaba :)
Sanal dersin ya ( tabi o dönemde ayrı bir sanal bakışı vardı) Ben o döneme göre söyleyim. Dile dökülmez, anlatılmaz, 2. sınıf muamelesi görürsün, ne arıyorsun bakim sen sanalda, ııııı kafası ile yoka sayılırdı burada yaşananlar sosyal ve iş çevrende. Şimdi annem sanal gün yapacak neredeyse, kekler börekler fotoğrafları falan :) Sıradanlaştı... Ya da kabul gördü.. Bilemiyorum oldu bişiler.
Çok değerli kişiler tanıdım halen yüz yüze gülerek geçmişi yad ettiğim. Çok paylaşımlar, çokça gülmeler. Hakkıma girdiler, günahımı aldılar dertlenmeleri :) Ne etkili hislerdi.
Blog köşesinin de ayrı bir heyecanı vardı. Bugün blogda kimler var. "Trapper, ne yazdıııı acabaaaaa", "Yorumlara bak aman bu yorumda konuya ne alaka" duyulmaz laf atışları :) Gmsnn sağlam blogcuygu, ( halen yazıyor mu bilmiyorum ) keskin net ifadeleri ve ciddi konulara mizahı katması offff :) . Kalemi sağlam bir kişiydi, okurken keyif alırdım.
2019 yılında uzaklaştım. Çok üzülmüştüm bir konuya. Hafta da 1, ayda 1 derken uzadı gitti. Nergis'i hatırlattı bana kaçtım.
Uzun zamandır iletişimde olmadığım, saçma bir tartışma yaşadığım arkadaşım ile tekrar irtibata geçtik. Özlemişiz de birbirimizi. Konuyu bile unutmuşum :) Gel Gülo 101 yapalım dedi.
Geldim... Hakkaten özlemişim. Sistem değişmiş, gelişmiş. Apk, indirmeler masa düzeni, görseli vs. Sahi Java ile eskisi gibi oluyor mu?
Şimdiiiiii ben bunları neden yazdım? Ya da kime ne, blogu meşgul etme :) denebilir. Cidden düşünmeden yazdım. Geçmişimi yüzümde tebessüm yad ettim.
Hıııı aklıma ne geldi tam şimdi!.. Senelerce popüler olmuş o yazıyı yazıcam sonra kaçıcam..
Eskiden mi güzeldik, Eskiler mi Güzeldi.. ( Gel çık işin içinden şimdi )
Girişe ithafen; Harcadığım blog gibi oldu mu bilemedim, bunu yazarken gayet ciddiyim, acaba silinen yazımda bu var mıydı? böyle miydi? düşünmeden edemedim, pufff oldu işte. Gülmedim ama düşündüm durdum :) Karşı masada oturan arkadaşım çok ciddisin nasıl bir mail o diyor :) Mail yazıyorum hı hı :)
Neyse en azından yazdım....
Selam Olsun....


YORUMLAR