10 Şubat 2017, 00.58
Evvel zaman.... Babaannem ile annem hiç geçinemezdi ama ben çok şanslı bir adamım babaannemin de kaynanasıyla kavgalarına şahit oldum . Farkettim ki kadınlar arası bir iletişim yöntemi bu , Her kadın üstün doğuyor ya ondan herhalde... Önce babaannem ile babamın... tamamını oku
06 Şubat 2017, 03.56
Hikaye'den...... Yüzyüze olmak insanı bilgeleştiriyormuş , öğrendim. Tramvayın içerisinde -yaşlı ve ihtiyar aynı şey değil yazının devamında göreceğiniz üzre- yaşlı , ihtiyar , kadın , erkek ''yaşlanmışlıklar'' ın tam ortasında duruyordum bugün. Ben eski adam eski kadın severim.... tamamını oku
03 Ağustos 2015, 02.21
Yırtığın moda , yamanın ayıp olmadığı , esnafın fakir fukara değilde orta direk kabul edildiği , evlerin içlerindeki eşyaların pahalı değil değerli olduğu , herkesin yüksünmeden ve beklentisizlikle birbirine yardım ettiği zamanlara denk düşen bir hikaye bu .... -... tamamını oku
01 Ağustos 2015, 22.35
Bir pırıltı hükümranlığıdır bu anlattığım ... elleriyle yüzümü sıvazlıyor , '' Her şey çok güzel olacak '' diyordu ... Tanıttı kendini önce : '' Ben öğretmenim. Binlerce güneşin ortasında kalmış bir dünya. Yaşamıma sebep olan, beni kavuran, enerjime kaynak genç zihinlerle... tamamını oku
08 Mayıs 2015, 03.08
Hali hatırda...... Dün gibi ama onbeş yıl evveli.... Ben cezaevinde askerlik yapıyorum o zaman ... Samsun Vezirköprü Özel tip kapalı cezaevinde.... Hayatımın cümlesini ki adını söylemekte bir beis görmüyorum Kasım Arslan adında Ardahanlı bir mahkum söylemişti..... Kamuoyunda Rahşan affı deniyordu , genel... tamamını oku
02 Nisan 2015, 05.23
Bir varmış...Birgün Halepte bir süryani usta ile tanıştım...Bu hikayeyi yazmama sebep bir kelam etti Hayali ( lakabı ) . Paylaşalım bu güzel adamı ki bilinsin varlığının kıymeti..... Aslolanın yol olduğunu yolculuğun sadece bizim işimiz olduğunu öğrendiğim gün 9 mart 2007... tamamını oku
31 Mart 2015, 15.40
- Nereden yola çıkılır tanımadığın ama tanımak istediğin birine
bu isteğini aktarırken ? Komik bir anlatım telaşesi beliriyor klavyemde ben
kimim neyim falan diye söze gireceğim tam , yok diyorum kimse kendini
anlatırken iltimas geçmeden yapamaz .... En iyisi akşam serinliğinde
''merhaba''... tamamını oku
30 Mart 2015, 12.37
Birinin bir çiçeği
sevebilmesi ya da bırakın çiçeği sadece sevebilmesi neye bağlıdır? Tanrıdan edinilmiş bir
dürtünün eseri midir sevmek yoksa aklın zihnin bir yansıması mıdır ? Neye göre karar verilir
sevmeye ? Ve neye göre sonlandırılır sevilen birinin... tamamını oku
3 sayfada, toplam 28 kayıt bulunmaktadır.