gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

İşte Geldim Burdayım

04 Ekim 2019, 12.24
A- A+

- Açılış
- Blog da hareketli zamanlar
- Yavaş yavaş karşılıklı çekememezlik
- Birinin arada sivrilip, buralar da hep aşk meşk yazısı doldu çıkışı
- O yazıları yazanların, hır gür çıkmasın diye sessiz kalması
- Sivrilenin, eli yükseltip, yazılanlarla dalga geçmesi, zaman zaman küçümsemesi
- Sessiz kalanların ufak tefek, sesler çıkartması
- Sessiz kalanların, ufaktan bir araya gelip toplanmaları, gruplaşmaları
- Grup oluşturanların, birbirlerinden haberli, şu yorumu yazıcam, bu yorumu yazıcam anlaşmaları
- Sivrilenin, arada, zehirli oklarını, üyelerden bir ya da bir çoğuna fırlatması, kalemi de biraz kıvraksa, argoyla birleştirip, karşı tarafı delirtmesi
- Gruptakilerin, nerde bu devlet, nerde bu millet, yönetim uyuma, üyelerine sahip çık serzenişi
- Yönetimin (genelde ben) sessizce olanları takip etmesi
- Gruptan birinin, blog/yorumları onaylayan yöneticiyi (eylül), hemen o düşman belledikleri kişi olduğunu iddia etmeleri
- Grubun devamlı fısır fısır konuşmaları, öfkelenmeleri, yavaş yavaş artık, düşman olarak yönetimi de radarlarına almaları
- Sivri kişinin arada bir kafayı çıkartıp, tükür gibi yapip kaçması
- Benim, tamamen geyik ve eğlence amaçlı yazdığım yorumdan, büyük mesajlar çıkartıp, taraflardan birinin üzerine alınması
- Tarafsız kalanların, ne yapacağını şaşırması, grup tarafından, kendilerine katılma çağrısı yapılması
- Grup kararı alıp, blog yazmama, yorum yapmama kararı alınması ve bizim bunu sessizlik bozulduktan sonra fark etmemiz
- Grup arasından bir cengaverin çıkıp, "bakın şimdi bi yazı yazıcam, çok pis laf sokucam, o kişiye(lere)de, yönetime de" diye, hakaret etmeye çalışıp, eline yüzüne bulaştıracağı bir yazı göndermesi ve reddedilmesi
- Bazı kişilerin küsüp gitmesi, bazılarının küsüp, daha sonra devam etmeleri
- İstiklal marşı 
- Kapanış

Şimdi bu neyin listesi diyeceksiniz; bu gamyun bloglarında yaşanan dejavunun listesi smile Resmi

Belli sürede tekrar tekrar yaşanıyor bunlar, matematikte örüntü diyoruz smile Resmi. Daha 1 sene bile olmamıştır, benzer bir gruplaşma ve davranışlarda bulunanlardan biri de cafo'ydu. En yakın o olduğu ve o zamanlar sık sık bu konuda konuştuğumuz, mesajlaştığımız için adını verdim. 

2 kişi ya da grup, tartışıyor ve biz iki tarafı da hiç bir zaman memnun edemiyoruz. Çünkü kim blogu/yorumu yayınlanmasa kendini mağdur olarak görüyor ve işlemi yapan biz olduğumuz ve daha ele avuca geldiğimiz için düşman tahtasına biz konuyoruz.

Mesela, zamanında biz cezbeyle çok kavga ettik, yazdığı öfke dolu, bana hakaretler içeren mesajları hala, mesaj kutumda duruyor. Onun da sık sık tartışmaları olurdu blog da ama kalemi iyiydi, kelimeleri güzel kullanır, nasıl blog ve yorumların yayınlanacağını, reddedile reddedile öğrendiği için yazdıkları onaylanırdı çoğu zaman. Ona karşı olan kişi ya da kişiler de, öfkesine yenik düştüğü ve kelimeleri dans ettiremediği, hakaret edecekse de, çok belli biçimde ettiği için yayınlanmayınca, bu sefer, cezbe'nin aslında eylül olduğu ya da yönetimden biri olduğu iddia edilirdi.

Cezbe'den önce de yine başka birilerinin, hep yönetimden olduğu iddia edilirdi, büyük resmi görenler tarafından. Hiç bitmedi bu iddialar, yine bitmeyecek. Bu sefer de büyük resmi gören Ayn olmuş, kendisine mansiyon ödülünü veriyoruz, enseledi bizi, yakaladı, tebrikler smile Resmi

Bize kızan, öfkelenen, sevgili üyeler. Müdahale etmediğimizi düşünüp, kuduranlar. Ülkede her şeye müdahale yok mu zaten? Yediğimize, içtiğimize, nerede ne konuşacağımıza bile bu kadar karışılıyorken, gerçekten sitede de hala, bizim her şeye müdahale mi etmemizi bekliyorsunuz? Bir tarafta, hayatımıza müdahale ediliyor derken, bloglarda, bir kişiye laf yetiştiremiyor, diş geçiremiyorsunuz diye, cık cıklarken, hiç mi özeleştiri yapmıyorsunuz? Gerçekten suçlu biz miyiz?

Yine isim vereyim direk, karnından konuşmaya gerek yok; "otherand" "ananızın babanızın kulakları çınlamasın" yazdı diye, "vay efendim, sen benim anama babama nasıl laf edersin", "vay efendim, yönetim, buna nasıl izin veriyor" vs diye serzenişde bulunuyorsunuz. Ya sıkılmadınız mı bu baskıcı tavırdan, herkesin susturulmasından, istediğini söyleyememekten? Bu laftan anama babama küfür ettirmem ben diye anlam çıkartan ve bunu dile getiren, üzerine alınan, koca koca insanlar var, siz gerçekten iyi misiniz? Bu laftan mı alınıyorsunuz?

Bizim gamyun yönetimi olarak heralde kafayı yememiz lazım. Sitede 2 kişi küfürleşti diye, yasakladığımızda, konuyla alakamız yokken, ana avrat küfür yiyen insanlarız biz, yasak verdik diye. Sabah mailleri bir açıyorum, ne anam kalmış, ne babam, yedi ceddime düz gitmiş ve sebebini de bilmiyorum, diyorum ki cebren yine hileden birilerini yasaklamış, küfürü ben yiyorum smile Resmi Şimdi ben, bu aptalca küfürleri hakaretleri, kişisel algılamıyorum diye, anamı babamı, ailemi sevmiyor muyum? Ya da bu durumu kişiselleştirmeli miyim?

Burası bir eğlence sitesi ve bloglarda özgürce yazın istiyoruz. Gerekirse argo kullanın, yapabiliyorsanız, zekice birbirinize laf sokun ama bunu incelikle yapın. Ama siz kalkmış ilkokul öğrencileri gibi; "örtmenim, o bana tükürür gibi yaptı, ona ceza verin" diyorsunuz. Gerçekten bunu mu istiyorsunuz? Siz de tükürür gibi yapın ama tükürür gibi yaparken tükürüp, kendinizi suçlu hale düşürmeyin, sadece mış gibi yapın. Beceremeyince de bizi düşman bellemeyin boşu boşuna.

Korunduğu iddia edilen kişi otherand. Biraz eskilere gitsem, zehirli dilinden dökülen, bana hakarete varan mesajlarını ortaya döksem, bu kişiye hala blog mu yazdırıyorsunuz dersiniz. Bizim olayımız bu, olan olayları kişiselleştirmiyoruz, kimseyi düşman gibi görmüyoruz. Otherand'ın, benim ya da başkalarının blogları altında yazdığı yorumları çok sildirmeye çalışmışlığı var, arkadaşlarının baskısıyla. Onun da çok kavga etmişliği var benimle. Hatta size karşı çok öfkeli zannediyorsunuz ya, "gmsnn ve bir de şu an çatıştığı diğer üyeler var, hangisine 3-5 saniye elektrik vermek istersin" deseler, saniyesinde beni seçeceğine adım gibi eminim, hiç düşünmez smile Resmi 

O sebeple, ben/biz, kimseden taraf değiliz arkadaşlar. Benim özelimde de, genelde yorumlarımı, tamamen eğlence amaçlı yapıyorum, ne kimseye sopa göstermek, ne taraf tutmak, ne de ders vermek amacındayım. Ancak yazı da mimikler çok kullanılmadığı için smile Resmi gibi smileyleri kullanıp, bakın şaka yapıyorum, ciddiye almayın diyorum, çünkü yazarken tamamen dalga geçiyorum. Eğer ciddi bir yorum yapacaksam da onu da yorumlarda değil, o kişiyle birebir, mesajlaşarak yapıyorum, kaçak dövüşmüyorum, size de bunu tavsiye ederim.

Haydi şimdi sıra sizde, kendimi hedef tahtasına koydum, tekme tokat dalabileceğiniz durumdayım, davranın.

Not: Kapak resmi seçimimden dolayı, üzerine alınacaklar varsa ki bence vardır aranızda o yetenekte birileri, yaratıcı benzetmeler bekliyorum sizden smile Resmi

YORUMLAR

05 Ekim 2019, 16.36
Öncelikle Şaşı_Kedi'nin yorumunun her kelimesine katıldığımı belirtmek isterim. Bu toz duman ortamda bile bu kadar nazik, naif ve saygılı olmasını da takdir edip, iflah olmazlara hadi son bir umut kendisini örnek almalarını ve insan olmaya davet ediyorum. Ancak üzülerek belirtmeliyim ki, bu saldırgan ve kaostan beslenen kişilikler ! hedef olarak dişlerini geçirebilecekleri böyle nadide insanları seçiyorlar.
Bakın böyle bir ortamı bulunca girdiği delikten nasıl çıktı, belki de azat edildi de söz hakkı doğdu diye gelip yine iğrenç tutumuna devam etti. Şimdi ona hak ettiği tarz ve onun yazdığı perdeden şeyler yazsam eminim onay almayacak daha önce olduğu gibi .. O hakaretlerini aynen iade ediyorum kendisine o yüzden .. Bu son yorumlar öncesi defalarca saygıdan ve yönetimden güzel isteklerde bulunmuştuk zaten.. Ancak anladığınız dilden yazınca zorunuza gitti sanırım  : )  
Aslında yorumumun başında şunları yazacaktım .. 
Bugün bir tatil günü ve her yıl olduğu gibi bu yılda düzenlenen uçurtma şenliğindeydim bütün gün .. Hava güzel, rüzgar ise uçurtma uçurmak için zaman zaman esmekte .. Çok eğlenceli saatler geçirdik ..  Özellikle çocukların yüzlerindeki mutluluk dünyanın aslında ne kadar güzel ve yaşamaya değer olduğunu anlatır gibiydi. Palyaçoların öncülüğünde oynanan oyunlar, yüz boyamalar ve sayısız etkinlik sayesinde biraz yorucu ancak çok dolu dolu bir gün yaşadık. Bu tarz etkinlikler sayesinde şehirlerin gürültüsünden, trafikten uzak, nefes alabileceğimiz ortamlar olması beni mutlu ve şanslı hissettirdi. 
...
Şimdi bu paragrafı biraz daha detaya inerek bir blog yazısı olarak sunmak takdir edersiniz ki, çok zor bir iş değil .. Hatta sizin seçeceğiniz herhangi bir konuda bir yazı yazmak benim için hiç zor olmaz .. Kendimce sebeplerden bir süredir blog yazmıyor olmam sizin yaptığınız saldırı ve haksızlıklara sessiz kalacağım anlamına gelmez. Seviyesizliğe prim tanınan, yapmayın etmeyin sayın oplar sayın Eylül hanım rica ediyoruz şeklindeki taleplerimize verilen bu cevaplar yüzünden bugün bu ortam oluştu. Ancak daha fazla emek vermeye değer bulmuyorum. Cezbe tipi insanlar ve yeni eklenenlerle birlikte bol hakaretli bol curcunalı, aksiyonlu, goy goylu, giydirmeli ve daha önce bahsettiğimiz konularla dolu iyi bloglar size .. Hadi ben hak edene hak ettiğini söylüyorum da, bari şu saygıyı sonuna kadar hak eden insanlara geçmişte yapılan hataları yanlışları kabul edip esas onlardan içten bir özür dileyin ve yenilerinin eklenmesine bir zahmet müsaade etmeyin ! Ama hiç UMUT yok .. 
05 Ekim 2019, 20.04
Detay sen tam olarak neyden rahatsız oldun? :))) Ezbere saygısızlık falan yazma, ona bakarsan aynı şeyden ben de dem vuruyorum. Ama muhattabı ve sebebi belli olarak. Kişilerin algılama ve alınma sorunu var o ayrı :)) Yüzeysel yanıt istemiyorum, en başından beri neye kime neden sallıyorsun açıkça sakin  sakin lafı dolandırmadan net şekilde yazar mısın? Örn şu zamanda şu kişiyle şçyle bir sorun yaşadım gibi. Enteresan cümleler kuruyorsun bunların bir sebebi olmalı. Kime kızgınsın sen tam olarak? :) 

Bak minnoşa onunla değil de seninle ilgilendim diye alınmış gücenmiş triplerde. Onun hakkından çalma da aydınlat bizleri hadi
05 Ekim 2019, 20.24
Merhaba ,  düşünce özgürlüğünün olmadığı ve yasaklarla  idare edilen bir ülkede  kendimizi ifade  etmenin çokta fazla mümkün olmadığı aşikar.Bence tom  ve jerry  ile yeteri kadar sevimli , şirin bir anlatım olmuş  NAZARLIGIM
05 Ekim 2019, 21.20
Exspiravit kutlarım seni.... 
06 Ekim 2019, 01.05
MerhabaLar;
öncelikle saygılar  yazınızı iki defa okudum şuana kadar ki yorumları  da okudum belki biraz uzak olduğum için bir şey anlamadım oyun  sitesinde guruplaşma nedir neden olur ki?
yönetime üyelere ya da üyelerin birbiri arasında geçen olaylara yönetim ne yapabilir ki nasıl bir katkı sağlar yada nasıl bir zarar verebilir ki?
burada olan grupların ne gibi bir çıkarı olabilir ki yaklaşık 12 senedir üyeyim bazen aylarca bazen yıllarca giremem siteye amacım kimseyi eleştirmek de değil ya arkadaş oyun sitesi değil mi burası ben siteye giriyorum oynuyorum oyun bitiyor çıkıyorum her şey siteden çıkınca bitiyor 12 senedir buradayım daha bir kişinin adını bile bilmem benim için masada hızlı mı yavaş mı oynuyor önemli olan o 
06 Ekim 2019, 07.20
İyyykk midem bulandı, kusmuk kokuyor ortalık. Neyse, Allah beterinden saklasın :) Ya bakın, sayın bulaşkanlar; ben ortalıkta yokken yaptığınız bu densizlik yüzünden mecburen ve sakin olmaya çalışarak yazıyorum. Benim asabımı da bu kadar bozmayın ama. O içinizdeki pisliği bir güzel koyarım ortalık yere. Hem de nick vere vere (gıyabında konuşmakta sakınca yok madem), nedenini niçinini en ince ayrıntısına kadar adres göstere göstere. Boş boş sallıyorsunuz, çamur at izi kalsın hesabı, hep yaptığınız gibi... Rune denenle, Detay denene diyorum:) Yalan, iftira gırla gidiyor ama adres göster deyince tık yok. Benim yazıların altındasınız tüm çirkinliğinizle ve ben yazılarımı silmedikçe hiçbir yere de gitmiyorsunuz. Etiketleriniz orada yani. Birinin üzerinde "kronik kıskanç" diğerinde de "kapıkulu askeri" yazıyor.


Seviye seviye diyoruz ya. Aslında hepimiz diyoruz bunu elbette. Meselaaaaaa ben şimdi "bulaşkanlar iyice cıvık bir kıvam almış" :) desem, hakarete girer mi acaba? :) Ama nihayetinde, seviyeden söz eden insanların şahsıma, "çirkef, çamur" demeleri,  delikte yaşayan canlılara benzetmeleri düşünüldüğünde, kendimi korumuş ve iade-i hakaret etmiş olurum sanırım :) İsteniyor ki; Cezbe'ye giyderelim bi iyice ama Cezbe dut yemiş bülbül olsun :) E olur mu canım ya! Cezbe de can yani :( Bir de tahammül sınırı denen bir şey var. Cezbe dut yesin diye beklemeyin, ben yemem. Ama biraz daha ısrar ederseniz, siz dut ağacının tamamını yersiniz, ona emin olun.


Detay efendiden çıkıntılar;
Bakın böyle bir ortamı bulunca girdiği delikten nasıl çıktı, belki de azat edildi de söz hakkı doğdu diye gelip yine iğrenç tutumuna devam etti.

Yani adam (lafın gelişi adam) demiyor ki, bu insan görünmüyor ortalarda, hakkında konuşmayayım ayıptır;  geliyor sallıyor, bir de diyor ki, ortamı bulunca girdiğim delikten çıkmışım. Bi delik söz konusu kesin de, sanıyorum bu şahsın akıl yollarındaki kara delik o irdelenmesi gereken. Bu nasıl bir mantık yürütmedir :) Mantık mı vardır ki yürütme olsundur veya .ppp Kendisi alenen hakaret etmiş, bir de ben gelmişim iğrenç tutumuma devam etmişim. Kafaya gel .dddddddddd Ha bir de neymiş; söz hakkı doğduğu için azat edilmişmişim belki de. Hayal dünyasına bak ya. İşte bu da kapıkulluğu hikayesine benziyor, bihaber olduğun konularda kimin yancısıysan onun gazıyla çalışırsın. Kafa da dumanlanıyor böyle gazlı modellerde, kimlik bunalımı, benlik bunalımı derken, akıl yürütme de böyle sakat oluyor.


Ben yasaklı mıydım ki azat edileyim be abuk insan! Algı mı oluşturuyorsun sen aklınca????? Niye bilip bilmeden konuşuyorsun! Bıktım senin gibilerden de ondan yazmıyorum veya canım istedi yazmıyorum sana mı kaldı kritiği!! Bir de atıp tutuyor; X şahsı istemiyoruz, Y şahıs gitsin, beriki gelsin. Sen kimsin ki? Bir de hep çoğul "BİZ" Kimsiniz ki siz? Çok mu emeğiniz var bu blog portalda veya üst makam filan mısınız? Bilirkişi misiniz? Siz kimsiniz ki; aklınızca beğenmediğinizi, istemediğinizi, çekemediğinizi vs. vs. bu blog portaldan kovuyorsunuz ya da yönetime baskı uygulayıp yasaklanmasını istiyorsunuz?  Çok canın sıkıldıysa yazarsın eleştirini geçersin, bu ne böyle be! Kalıptan mı dökülecek sizin için insanlar. Çok sıkıcı ve itici insanlarsınız cidden, cidden ama...


Ötekisi de dememiş mi, kendimi meşhur eden benmişim, artık enerjim tükenmiş de yazmıyormuşum, isabet ediyormuşmuşum .ddddddd Vayy arkadaş ya nasıl bir bünyeyse, . Sizin gibiler yüzünden enerjim tükeniyor benim. Şu saçmalıklara ayırdığım vakitte blog yazıp eklesem, siz meller de dahil benim yazılarımı okumak isteyen insanlar yazıyı okuyup üç beş dakika güzel vakit geçirirlerdi. Neye yararsınız ki siz???? Fikir diyor bir de, al farklı bi fikir yazmışım olay yazıyla alakalı. Bir kişi de değinmiş mi, yooo anca Cezbe'ye bulaşın, berikine sataşın. Sen gelip sataşmasan benim senin yazının altında ne işim olur. Yorum yapıp yapmayacağıma ben karar veriririm, ona da mı sen karar vereceksin. Bak yine alerjin başladı misal, illa gel yorum yap diyorsun. E sonra ağlıyorsun a canım ya:)


Yaaa ne yapacağız şimdi! Bak Detay da yazmıyormuş blog -ki karalar bağladım-Küskünler taifesi de yazmazsa ya ne olacak hali bu portalın! E şimdi ben de Rune kıskanmasın, psikolojisi bozulmasın diye yazmıyorum. Noolucaak şimdi :( Ağlarım ben.


Ahhh Gmsnn ahh, hep senden ötürü, bak yine benim yüzümden millet yazmaktan vazgeçti. Benim geldiğim zamanlarda ne güzel ortam vardı halbuki. İnsanlar birbirleriyle İstanbul Türkçesiyle konuşuyor, erkekler smokin, kadınlar tayyör giyiyordu. Blogların altında; çiçek demetleri, "kalemine sağlık"tan "karaciğerine sağlık"a uzanan güzel temenniler uçuşuyordu. Herkes sevelim, sevilelim, sevişelim diyordu. Kuşlar, böceklerden izin almadan onları yemiyordu. Besin zinciri bile, bu nezih ortama halel gelmesin diye, böceklerin iznini alıp onları yiyen kuşları bir şekilde aç bırakmıyor, gökten üçten fazla elma, yok elma değil böcek düşürüyordu onlar için. Ahh ahh ne günlerdi be Gmsnn di mi .p


06 Ekim 2019, 09.38
Gerçekten ar damarı çatlamış, utanmaz bir insana ne söylesen boş.  İnsan ( lafın gelişi insan) bir düşünür, bir kendine bakar neden bir çok insan benimle kavga halinde, neden bu nefret.. Durduk yere mi bu tepkiler. Eski yazılarının altında da yine hakaret etmiş olman senin ezikliğini gösteriyor. Bununla övünüyorsun bir de yüzsüz. Haddini bilmezin birisin işte .. Şu yazdıkların onay alıyor işte ne diyeyim .. Amacına ulaşmışsın .. herkesi bıktırmışsın ama ben senin gibi birine haddini bildirmeye ve ne olduğunu anlatmaya devam edeceğim. Ayrıca durduk yere değil, blogta o iğrenç ismin geçtiği için yazdım. Çünkü bu işin temelinde senin tohumların var senin kulaklarını çınlatmadan geçmek olmazdı. Bunu anlaman çok mu zor, yetmiyor mu aklın, kötülükten gözlerin mi görmüyor ?
Evet azat edildiğini düşündüm elbette çünkü senin gibi kötü kalpli biri kötülük yapmadan bu kadar durabilmesinin bir açıklaması olmalıydı. Ben de açıkça fikrimi söyledim. Bu kadının hakaret içeren yorumları yayınlandıkça cevap vermeye devam ederim. Onun dışında bu konuda kimseye cevap vermeyeceğim. Bu hadsize yaptıklarını söyleyince böyle bir canavara dönüşüyor işte. Bu kadar insan yüzüne yağmur yağdırıyor, ooohh hava ne güzel diyor hala yaa :)))) ben nerede hata yaptım diye düşüneceğine hala desteksiz sallıyorsun acıyorum sana  :)))
06 Ekim 2019, 10.31
Otherland hanım kızımız arkadaşa bir papatya çayı ikram edebilirmisin acilinden :)

Bu arada yazdığın hiçbirşeyin beni sinirlendirmediğini hatta içimde ufaktan bir kıpırtı bile oluşturmadığını baştan belirteyim. Bu yüzden beni, kendi seviyene çekemeyceksin :)) (zaten gelebilmem de çok zor)
Aslında dediğin gibi şu son yazdıklarına dut yemiş bülbül olmak gerekirdi ama nasıl susturdum diye yanlış bir algıya kapılmayasın diye son birkez ifade etmeye çalışayım....

Yalan ve iftira demissin? Birtane yalan söylemimi bul çıkar. Tüm herkesin gözü önünde özür dileyeceğim. Ama ben seninkileri çıkarırım, sen benim resimlerime bile binbir suratla geliyorsun başkasının fotosunu koyuyorsun dedin! Kıvırcık saçlı halimle, düz saçlı halimi daha ayırd edemeyecek kadar öfken gözünü kör etmiş.

Yazılarının altına yazdığım her sözün arkasındayım. Bu arada tüm çirkinliği görmek için senin bloglarına gitmelerine gerek yok, burada ikimizin yorumunu okuyan herkes kimin çirkin olduğunu algılayabilecek potansiyelde! Kaldı ki tepki de görmüssün zaten tarafsız gözlerden.

Dut ağacının tamamını yermişim :)) Nerde o yazılarındaki betimlemeler nerde şu saçma sapan cümleler :) Ağaca cıkmayı çok severim :) Duta da bayılırım  ne diyeyim ... Senden de böyle uzun yine altı bomboş bir yorum geleceğine çok emindim. Tek altını doldurma yöntemin de bana bunu dediler :) şunu dediler bknz blog .... madde 2 yesmile Resmi :) gerçekten komik oluyorsun farkında mısın?

Son olarak sana açık yüreklilikle şunu söyleyeyim bakalım anlayabilecek misin, öfkeni kenara bırakabilcek misin? bu arada bana niye o kadar öfkeleniyorsun onu da anlamış değilim :) Söylediklerimde gerçeklik payının çok olmasından mı?

Bir kişinin iyi yazıyor olması o kişiyi aynı zamanda erdemli ve ahlaklı yapmaz! Tüm söylediklerini doğru da yapmaz! Tavırlarını haklı da çıkarmaz!
 Yaptığın, yazdığın işlerden konuşalım zaten benim burada tek istediğim buydu. Ama iki kelime eleştiriyi bile hazmedemiyorken bu nasıl olacak? Biri yazını beğenmedim okadar diyor, way efendim nasıl beğenmezmissin :) patada-kütede-çatada :) beğenmeme nedenini de belirtmiş oysaki :)

Ben birçok yerde çok açık ve net bazı yazılarını çok beğendiğimi de dile getirdim,hatta altında yorumlarım da vardır,  seni niye kıskanayım ki? Ben iyi yazıları takdir ederim,  kaldı ki takdir ettiğim çok yazın var, fikirini benimsemediğim de çok yazın var. Takdir ederken iyi de, eleştirince mi kıskanç oluyorum:)

Bakalım sen aynı şeyi itiraf edebilecek misin ? Hadi bir dene :) yazılarımı beğendiğini söyle. Bu egzersizi yap ondan sonra ben de senin kıskanç olmadığına kanaat getireyim oldu mu :)





 
06 Ekim 2019, 12.30
Vallahi Sizlerin Ar damarı çatlamış bir birinize laf yetiştirmekten başka karınız yok gerçekten : =) 
06 Ekim 2019, 13.17
Bir de Cafo  size bir açıklama yapmak istiyorum. Bunu ozaman yapamamıştım, madem yine ortalık kusmuk kokuyor bu açıklama da içimde kalmasın. Bunu da içimdennn böööööööööööööö diye kusayım :)  En pis yönümü de herkes görsün....

"Sadece Sen " adlı yazımın altına düştüğüm not ilginizi çekmişti ve komik bulmuştunuz.Hayırdır inşallah demiştiniz. Yazıda tek cümle alıntıyı üzerine basa basa belirtmiştim. Bunun Nedeni, bir önceki yazıma Cezbenin saldırıp, pardon kusup mu demeliydim :) Çalıntı diyerek blog ortamından sildirme çabasıydı.
Şimdi soruyorum Cezbeye "sadece sen" yazımı beğendin mi :) ? egzersiz 1-2

Stairway to Heaven şarkısı hala içimde uktedir :) Sözlerinin anlamı bende çok derindir. Bununla ilgili yazıp altına "Stairway to Heaven" "şarkısının sözleri -kendi yorumumla dememe " ve onaylanmasına rağmen sonrasında Cezbenin çekememezliğinden sildirilmiştir! Yönetim kabak gibi yazının sonuna yazılan cümleyi görmemiş de, Cezbe şarkının sözlerini yoruma yazınca ve çalıntıııııııııı bak yakaladım deyince YÖNETİM Farketmiş ve TARAFINI SEÇMİŞTİR.

  Şimdi bu insanlar acaba durduk yere mi kudurdu? Demek ki bir birikim oluşmuş ve taşma noktasına gelmiş. Eylül hanımın adaletine zerre güvenmiyorum! Ayrıca Gmsnn sizi özünde severim, daha adil olduğunuzu ve insancıl olduğunuzu da düşünürüm, bize buyurun yazın diye blog açmanız bile adil yönününüzü gösterir, yardımlarınızı da  çok görmüşümdür. Bunlar için ayrıca teşekkür de ederim. Ama  GRUP olanlar başlığı altında konunun özünü bilmeden, maddelere sıkıştırmanız ve KUDURUKLAR diye bize isimsiz cümleler sarfederken neyi üzerime alınacağımı ders çıkaracağımı bilemediğim yazınızda ve parlatılmaması gereken insanı ismiyle parlatmanız da hiç hoşuma gitmedi.

Herkesin daha yumuşak kısımları daha çok rahatsız olduğu konular vardır. Ben de adaletsizlikten rahatsız oluyorum fazlasıyla, kime yapılırsa yapılsın! Çifte standarttan rahatsız oluyorum! Kime yapılırsa yapılsın! Tepkimi de herdaim bu ortamda başkaları için de koydum, sadece bana dokunan yılan değil.

Ben şarkıların anlamlarını açmayı onların söylediği sözlere kendi duygularımı,düşüncelerimi ekleyerek yazmayı seven biriyim. Herkesin sevdiği şey tartışılır. Ben müziği çok seviyorum. Müziğin söylediğiyle kendi söylediğimi,algımı,düşüncemi harmayı seviyorum,ama bu yorum olmuyor çalıntı oluyormuş:)  Her birey farklı farklı bir renk. Şimdilerde kafama vura vura anlatıldığı üzere şarkı şözünü cümlelerime karıştırmamaya özen gösteriyorum, ama yine onay almıyor :) O kısmını hala anlayamadım burada birsürü örneği varken! ŞİMDİ BEN YÖNETİME NASIL TARAFSIZ DİYEYİM? Benim şarkı sözünü üste yazıp, altına yorumunu yazdığım ve 3 kere uğraşıp ortalığı ayağa kaldırdığım yazının onaylanmama nedenini bekliyorum! Çünkü şarkı sözü ayrı yazılıp onaylanmış yüz tane blog sayarım! sonunda ne oldu. RUNE gönderdiği blogtan şarkı sözünü üst kısımdan sildi ve yayınlandı :) Benim özgürlüğüm nerde kaldı?

Sizin bu şarkı sözüne yaklaşımınız yada size dayatılan bu yaklaşım, başıma gelen şu olaya benziyor, Plastik sanatlarda bir profesör benim resimlerimi sergileyemeyeceğini söylemişti, sergi için uygun bulmadı, nedeni= hem doğal elementleri yapıştırmışım resimlere, hem de fırça kullanmışım :) Ya sadece fırça kullanmalıymışım ya da sadece yapıştırma yapmalıymışım. Resimde böyle bir teknik yokmuş :)  Sanatın bile sınırları varmış:) Bunu söyleyen de üniversitede bir Profesör. Benim böyle profesörlere hiç saygım yok zamanında ilginç örneklerini de gördük Nuhun cep telefonu:)))

Şimdi bu sığ düşünceye sesleniyorum!  Benim kalıplarım yok, kalıpların içine sokulmaya niyetim de yok. Burada niye bukadar tepki diye şaşışaranlara şunu diyeyim, içinde olduğum her ortam benim için değerlidir ve ben bu ortamdaysam daha değerli olması için elimden geleni de ardıma koymam.
Hadi kustum biri temizlesin şimdi.... Dikkat etsin okuyanlar :) kusmuğa basıp düşmesin...


06 Ekim 2019, 13.17

Yelkenleri suya indirip kendinizi suyun ve Otherand rüzgarının merhametine bırakın :)
07 Ekim 2019, 05.59
Bak dedim ben, beterin beteri var :) Yahu bu bulaşkanlar bir türlü karar veremedi, yönetim beni yasakladı mı, yoksa yönetim bana torpil mi geçiyor???? Akıl akıl, gel totoma takıl. Acınası haller bunlar ya. Bir de benim aklımı sorgulamış Detay efendi:) Yine hakaretin bini bir para, yine bir araba boş laf. Açık net sorulara cevap yok. Neden yok; çünkü söyleyerse, ona "kapıkulu" dememdeki haklılığı kendi ağzıyla itiraf etmiş olacak. Yine had bildirmeye devam edecekmiş bana kısır aklıyla, ki korkudan bayılacak gibi oldum.ppp Burada iki kişi saldırmış bana alenen, ben de siz ikinize cevap veriyorum. Diğerleriyle bir diyalogum yok görüldüğü üzre. Bu benden nefret eden taife de, koca Gamyun'un tamamını oluşturuyor ha!! .dddddddddd Şşşşş beni sevenler, siz fasulyesiniz, yıkılın!!  smile Resmi


Rune, senin neyini çekemeyecekmişim ben, neyini kıskanıyor olabilirim mesela? Bak açık net soru sana da, hadi cevap ver bakiim .dddddd Yazılarını sevmediğimi bilirsin sen, sanki severmişim gibi bir imada bulunmuşsun, tribünlere mi oynuyorsun??:) Hani bu blog portalda okunabilir şeyler olabilir yazdıkların ama benim zevkime göre 'vasatın üstü' bile diyemem açıkçası. Tamamen okumuyorum yazdıklarını, anca şöyle bir bakıyorum, hele son zamanlarda hepten okumuyorum, inanmayacaksın ama durum bu. Sen şarkı sözlerinin arasına yorum serpiştirme kariyerine devam et ama sakın ha felsefeye bulaşma tavsiyem. Ne o yazmış da yazmış bir de:  Şarkı sözünden bi'şileer bi'şiiler yapıyormuş da, ben silinsin diye uğraşıyormuşum da :) Cidden bu kadar önemsendiğini mi sanıyorsun?? Ben de yapıyorum şarkılardan bii'şileer bi'şileer canım ya. Ama şarkı sözlerini kendime mal edip; yazımın içine şarkı sözü olduğunu belirtmeden dahil ederek %80'i  şarkının sözlerinden oluşan blogumsular yazmıyorum di mi. O blogumsudaki şarkı sözleri süperdi, geride sana ait üç beş kayda değmez cümle vardı, kime nağme yapıyorsun sen :) Popaşk yazımın üzerine yazmıştın o yazıyı, onu da mı unuttun a cicim?? Sen o kötü hislerini saklayabildiğini mi sanıyorsun, bu hikayeleri bana mı anlatıyorsun. Bir de foto mevzularına girmiş bak :) İnsan 18 yaşından sonra 19'a girer, direkt kırk küsura geçer mi ki yani ya da tam tersi olabilir mi? Saçı düzmüş de, kıvırcıkmış da .ddddd Ya cidden susayım, yazarım şimdi de iyice cılkı çıkacak.


Hem sen kimsin ki benim ahlakımı erdemimi sorgulayacaksın ve ne münasebetle?! Yine Rahibe Teresa'ya bağladı. Hafıza balık mı, nasıl avamlaştığını hatırlamıyor musun yazılarımın altında? Mahalle ağzını ben sizden öğrendim. Kıskançlığınız, çekememezliğiniz, hasetiniz yüzünden mecburen sizin dilinizden konuşup kalemimi kirlettim. Bir insan burada yazılarıyla, yorumlarıyla var olur. Beceremiyorsa da yok olur veya ona buna bulaşarak kendini gösterip gündemde kalmaya çalışır. Burada da kim iyi yazar, kim kendini oyalar herkes bilir sanırım. Bir de Gmsnn'ye serzenişte bulunmuş, parlatıyormuş beni :) hep kıskanç hep kıskanç .ddddd Beni kimsenin parlatmasına ihtiyacım yok, çeliğe bir şey olmaz, bakıra kalay gerek ama. Yani neymiş: Gmsnn esasen cilacı değil; sağlam kalaycıymış .pppppppp


Bir de ses-kes yapın artık. Deliliniz varsa benim gibi gösterin, yoksa boş boş konuşup beni meşgul etmeyin. Kapak fotosundaki fare siz değilsiniz; kedi hiç değilsiniz. Onlar şirinler bir defa. Siz olsa olsa, yere daha yakın, daha kendini saklayan, bin bir şekle girebilen bir familyaya ait olabilirsiniz. Tabiatınız öyle çünkü.


Yeter hadi, biraz adres vereyim ben, nasıl olsa etiketleriniz var dediğim gibi. Magazin seven yorumları, yazı seven yazıları okur filan .dddd

Cezbe-Bloglar-6.sayfa Başlık: Onlar Karar Verir Sen Değil
Cezbe-Bloglar-4.sayfa Başlık: Simbiyoz (Hanımın yazı altındaki nicki Not_Much. Ha bir de böyle değişik nicklerle saldırmaca vardı daha eski yazılarda :)
Cezbe-Bloglar-4.sayfa Başlık: Tam 2'ye
Cezbe-Bloglar-5.sayfa Başlık: Popaşk- Güm! Güm! Güm!


Detay efendiye de adres göstereyim;

Cezbe-Bloglar 7.sayfa Başlık: Kan Hikayeleri-Absürd
Cezbe Bloglar 7.sayfa Başlık: Cinsiyetsiz Aşk (Efendim bu iki yazıdakı Detay yorumlarının farkına bir bakın. 7 farkı bulun :) Bu iki yazının arasında çok az zaman farkı varken, ne olmuştu da bu Detay efendi tam gaz bir dönüşle 180 dereceyi bulmuştu acep :)

Yeter mi bulaşkanlar, daha adres vereyim mi? .ddddddd İlk aklıma gelenler bunlar :) Daha diğer çızıklı nicklerime bakmadım. Ama yerin dibi yeterince derin gelmezse, tüm yazılarımı tarar, yine gözünüze sokarım.

Ya bir de toplu gömmeye çalışma vakası vardı. Orda tam aşmıştı kendini bu Detay efendi. Şu Mia beyinlisinin(!) bana "beyinsiz" dediği blog muydu neydi... Hay Allah öyle çok ki hangi yazıdaydı hatırlayamıyorum artık :)

Helincim GüzelSuratım, sen çekil durma buralarda, üstün başın kirlenir. Kir, sıçrıyor ve yapışıyor çünkü :)


07 Ekim 2019, 09.35
Ne demiş Cem YILMAZ abimiz, İçinde yaşamasam aslında bu ÜLKE çok eğlenceli bir yer:)
Ben de Papua yeni Gineye taşınmaya karar verdim. Arada ziyarete gelir, eğlenirim...

Sana da son sözüm olsun Cezbe, Not much dediğin nicke Rune diye seslenmişsin dolayısıyla ozamanlar Rune imiş. Öyle kaçak dövüşüyor farklı farklı nicklerle geliyor  gibi bir algı insanların üzerinde yaratmaya çalışma. Algıda herzamanki gibi sorun yaşıyorsun.

Birden kırk sene yaşlanmışım :) Ozamanlar gençtim tabi. kırk yaşında değildim zaman geçiyor beee...eski günler...bak bu sildiğim fotolar bu andan :) kaç gösteriyorum.

Zaten ne derler seni iyi tanıyorum, ilk yorumumda address gösterecek demiştim, göstermeyecem artık uğraşamam demene rağmen tutarsızlığını tekrar gösterdin :) okumak istiyenler okusunlar hiç utanacağım ya da özür dileceğim bir yorumum yok. Hatta dün ben de gittim okudum dedim ne yaptım bu kıza da bitmek bilmedi öfkesi, ozamanlar da adaletten bahsetmişim, he hala aynı birşey değişmemiş.

Gelelim kıskançlık mevzuuna , ufak bir hatırlatma sana daha gamyuna ilk yazımı yazdığımda altında beğendiğini içeren yorumun vardı :) Hee pardon silmişim ispat edemeyecem. Sen hafızandan silmediysen sorun yok... Hatta yüreklendirmiştin beni sen yaz  demiştin.. Hee sonrasında tabi ters düşünce fikirlerin değişti. ARAMIZDAKI FARK BU! Benim  fikirlerim duygu durumlarına göre değişmez!
Şimdi bana yakıştırdığın KISKANÇÇÇÇ, ÇEKEMİYORLAR... Kelimelerini al onlarla yaşa emi.

hadi size iyi eğlenceler..............



07 Ekim 2019, 10.41
Bayılıyorsun laf işitmeye ve uzattıkça uzatıyorsun yine :))  Yine oturmuş özel çalışma yapmış  :))) Sanırsın yolsuzluk belgelerimi sunmuş. İnsanlar 20 yıl birlikte olduğu adamı tanıyamıyor, ben blog ortamında senin maskelerini bir kaç ayda görmüşüm çok mu  :)) Güzel yazdığın bir yazıya gerçekten beğendiğim için düşüncemi yazmışım. Var mı yanlış bir şey .. ? yok .. Sonra içindeki kötülüğe şahit olmuşum ve yine yazına laf etmeden, iyi insan özel insan olma kısmıyla ilgili fikrimi söylemişim. Ne var bunda ??  Çok değişik bir kan emicisin gerçekten. Bıktırıp yok etmeye çalışıyorsun bunu anladık ta, bana sökmez senin aciz hallerin. Hala anlamadığın ve anlamazlıktan geldiğin şey şu, bir insana karşı tavır almak için sadece size değil, sevdiklerinize saldırması da bir sebeptir. Dostluk nedir, kardeşlik nedir nereden bileceksin .. 
Esas belirtmek istediğim nokta, bunun gibi insanlar yüzünden geçmişte yaşananların bir daha yaşanmaması için verdiğimiz tepkinin, farklı noktaya kaymasından dolayı üzgünüm ..  

07 Ekim 2019, 10.46
        Herkese güzel haftalar dilerim
     Öncelikle #gmsnn emeğinize sağlık cuk diye değil cukkudanak oturmuş blogunuz. Emeğinize sağlık. Yorum yapan arkadaşlarda aynen o sertlikte cukkulatlatmış    ( yeni bi sözcük türetmeye mi çalışıyorsam mı ne  ) .
     Gruplaşma diye adlandırdığınız oluşumun elebaşı , çete başı ( daha ileriye gitmek istemiyorum     smile Resmi smiley ) ben olabilirm kanımca.  A Ç I K L A Y A B İ L İ R İ M.... ( smile Resmi )
       Birkaç kişiyiz zaten bir araya bazen bazı salonlarda denk geliyoruz .Madem öyle aynı anda buluşma ortamı ayarlayabiliriz , kendimizi ve kendimizi mutlu hissettiğimiz   (!) bu mecrayı daha iyileştirebilme    adına beyin fırtınası yapabiliriz düşüncesinde idik. Çok vakıf olamadık diyemiycem bir kaç gece toplandık söyleştik , görüştük ( Aramızda casuslar olabilir smile Resmi ) fakat bilemedik .
#Kahrolasıcafederaller  ...
       Kocaman bir hata olur değil mi ?  Arkadaşlık davetime icabet eden arkadaşlarımızın birkaçı hariç geneli ile konuştuk .  ( kendi sağlık sorunum nedeni ile cuma gününden sonra siteye gelemedim .  ) Bunun ne bize ne de bu platforma sakınca yaratacak bir durum olabileceği düşüncesi zerre aklım(ız)dan geçmedi . Baksanıza #direngezi ye kadar inivermişiz.
       Blog portalında parmakları klavyeye basabilme yetisine sahip olan herkesin yazabileceğini , kişisel ,  toplumsal ahlak  zedeleyici bir duruma yer vermeden herkesin kendini ifade edebilme hakkına sahip olduğunu düşünüyorum. Konu seçilmeksizin  söyleşi , siyaset , aşk (#O'nuseviyorum) , doğa vs. vs. her türden yazının yazılabileceğini , okunabileceğini gördüm. Bir çok yanlışım olduğunu da öğrendim . Bilmediğim konular hakkında bilgide aldım.
      #özgürlük bir başkasının yaşam alanına tecavüz etmeden yapılan bir .... olmalı ( ya hu ne denir bulamadım . Özür )
     Melsela okumsamak diye bir sözcük öğrendim blogunuzun altına yapılan bir yorumdan . Çokda dile yakışır bir sözcük . #okumsayın
    Ben lafı inceden sokarım , kalın kafalı olması zatı şahhhhanelerinin benim sorunum değil....
     İncitmeden hal yoluna koymak zerafet ister , sanırım saygısızlık ile özgürlüğü karıştıramayacak kadar yaş almış bulunuyoruz hepimiz.
    Eylül ' ün , gmsnn 'nin , anamın , babamın şahsa hitap ederk kulaklarını çınlatmak hoş bir söylem olmadığını , saygısılık olduğunu yineliyorum . Kıvrak zeka ile karşılıklı eleştiri ( beyninizin kıvrımlı olup olmaması zeka yı  sanıyorum hiç etkilemez galiba , muhakkak ) olmalı dediğinize katılıyorum  , incitmeden sev kardeşim.
   Hatalar bakiredir. Tekrarı zevke girer.... Dönüp dolaşıp aynı noktayı karıştırmak , nahoş bir kokuya sebebiyet verir.  İçimizde kusan arkadaşlarımız olmuş.
  Gelip 2 satır yazı okuma adeti edinmiş bir kaç kişiyi okuyanların içine çekmek gayretinde bulunsak , eleştirsek , bazı yeni şeyler öğrensek , tavukları itlaf etme derecesine neden getiriyoruz ki....
   Fotoğrafa gelince ;
1- Hepiniz avucumdasınız mı ?
2- Avucumdasınız yalamam yalatırım mı ?
3- Sanal karakterlersiniz çok konuşmayın mı ?

#benimlemisindeğilmisinbebeğim   (sen zeki adamsın smile Resmi çözmelisin ) .

    Bana göre özetle    ;
#cafocandır  Cafo dan uzak durun (   birkaç oflıne dışında selamlaşmamız yok ama olsun beni cafonun tayfasında olmakla suçlayan arkideşlerimiz var ...  )  Bizde sevdik ama sabah kalkıp tükana geldik baba...
      Çokta şapmamak lazım , '' edebi bilgimi konuşturarak yazdım ''  diye ekleme yazarsam bir yazının altına  gömmeyin direk kireç dökün üstüme , bunları biliyorumda söylüyorum ,    bana inanın dersemde pıçaklayın smile Resmi na anca böle burnum kalkar . Birkaç cümleyi bir araya getirip paragraflaştırabilme zevkimiz varken , ne bunu yazmaktan edelim , ne de okuyan sayısını  -1 lere çekelim .    '' Belki dersiniz burayı okusan ne okumasan ne '' SaNaNe kardeşim .  Bas get la  çakkalll dermiyim töbeler olsun demem .  Neden ; Okuyorum , denmeyeceğini bilmem gerekir.  Kalemini güzel kullanan arkadaşlarım var , harikasınız  , zekasını   (  aklını demedim lütfen   ) diline vuranlar var bayılıyorum onlara , seviyorum her yazanın yazdığı şeyi.



        Özür dilerim , huyumdur ( #kurutamadımgitti ) saçmaladım fazlaca ama hoş görün Vücut ısım çok yükseliyor bu ara ( ateşim çıkıyo diycem de , demeyeyim dedim , ama yine de dedim . Espri yaptığımı zannedip sakın ateşli espri  ve türevleri ile yaklaşmayın . #yaklaşanıyakarım )


07 Ekim 2019, 10.56
Böreği soda-su karışımıyla yapınca çıtır çıtır oluyor. Ama yoğurt, yumurta, yağ sürerek yapıldığında da daha lezzetli oluyor sanki. Hmmm karar veremedim... Dur bakalım, kısmet hangisineyse artık.:)
07 Ekim 2019, 11.37
Gördüğüm bir şeyi söylemem gerekiyor. Buradakilerin saati saatini tutmuyor, algılama-hafıza sorunları çıkabiliyor çünkü. 

Rune, neden yalan söylüyorsun? Bak açık açık soruyorum. Tıpkı detay'a da iki blogda yorumlarca sorduğum gibi. Ya verirken cevapları içine kaçtı ya da akıl tutulması yaşıyor bilmiyorum günahı boynuna. Benim bloga da aynı hızda saldırganlıkla geldi. Pardon gelmedi, linçli bloga önden koştu orda bi havaya saydırdı burada yaptığı gibi. Burda da önden fırlamış. Ne amaca hizmet ettiğini kendisi de bilmiyor olabilir. Genel tutumu şöyle; ortamımızı bozuyeah, orteam bozulmasın, bizzhh ve ortam. Linç var dediler geldik mi oluyor, buna noooluyorsa. Bireysel kavgan ne detay, bireysel aklın yok mu senin ortam da ortam derdindesin. Körler sağırlar ortamı. Ortam yanıyeah.

Soru(lar) şu rune;

Şarkılı blog altında "alıntı" olduğunu ne zaman belirttin? Yakalanıp uyarı aldıktan sonra belirttiğini sonra sildiğini hatırlasana oplara çemkireceğine. Ben seni öyle o yazıyla tanıdım. Emek hırsızlığı vardı olay gayet net kıvırma şimdi. Emin olmam gerekiyordu senin adına iddiada bulunmam için lince koştuğunuzda. Ardında delil bırakmamak için silmek akıllıcaymış bravo. Gördün mü seni suçlayamadım işte akıllı kızsın. Gaza gelip coştuğunuz, aklınızca linç edeceğiniz onu da beceremediğiniz o Şaşı kedinin blogunda ilk sıralarda "yememiş içmemiş yetişmiş" bir yorum vardı. Üretememekle ilgili. Sanal-reel kişilik analizinde bulunmuş minnoşum.
(Üretemeyip saldırmak, üretemeyip çalmak. Bunu niçin kime söylediği belli olsun diye virgülü arttırdım. Seversiniz olmadığı şekliyle anlayıp saldırmayı çünkü)

O yoruma neden alınıp tepki vermedin, alınacak yüzün mü kalmadı? Hedeflenip bana oynamaktan öteki yorumları okuyacak fırsatın mı yoktu. Blogu neden sildin "korktun mu?" yoksa göreve çağırdığın yönetim görevini yapmayıp çalıntı yazını silmedi diye mi küsüp siliverdin? Ah sizi gidi tatlı şeyler!


Birini karalamak çok güzel, toplu linç harika ama sizler o kadar müthiş değilsiniz arkadaşlar. İşte o saygıya davet ettiğiniz insanlar sizleri böyle böyle o saygıya sokup sokup çıkarıyorlar. Arada aynaya bakmayı deneyin ve bol bol kitap okuyun. Yazmaya da devam edin. Okumak kadar yazmak da geliştirir:)


07 Ekim 2019, 14.31
Yazıp yazıp siliyorum. İlk başta yorumları okudukça, tek tek cevaplarımı yazdım. Ama bu, tartışmayı sonlandırmayacağı gibi daha da alevlendirecek ona karar verdim. Yoksa, hepsine tek tek cevabım var ancak herkesin önünde devam ettirmek istemiyorum.

2-3 nokta var değinmek istediğim, umarım kısa tutabilirim.

İlki, özellikle otherand'ın yazdığı blog ve yorumlar üzerinden, eleştiri getirip, rahatsızlığını dile getirerek, hakaret edildiğini, saygısızlık yapıldığını iddia eden arkadaşlar, benzer söylemlerin bir çoğunu, karşı görüşteki diğer kişiler için kullanmakta bir sakınca görmemişler bu bloga yaptıkları yorumlarla. Bu durumda, tepkiniz, "siz kullanana kadar mı" diye bir soru sormak istiyorum. Cevap vermenizi beklemiyorum.

İkincisi, eylül'ün yaptığı ironiyi anlamayıp da, bunu ciddiye alıp, yoruma malzeme etmeniz de şaşırttı. ekşi sözlük jargonunda sıkça kullanılan bir ifade vardır; "ironiden anlamayan nesle aşina değilim" diye, ben de tam öyleyim, aşina değilim. Ve ironi yapan birinin, bakın burada ironi var diye belirtmesi, belirtmek zorunda kalması da, aslında okuyucuya hakarettir.

Üçüncüsü ise belirttiğim grup içinde yer alan 2 kişi tarafından yapılan bir zorbalıktan bahsetmek istiyorum. Cafo'nun son blogunda (ZALIMIN OĞLU EROS (part 1 sanki)) yapılan yorumlara bakarsanız, Cafo yeni yazı yazdı, blog/yorum yazmama, sessiz kalma protestolarına uymadı diye baskı altına alınmaya çalışıldığını göreceksiniz. Cafo, 7 günahtan birini işleyerek, topluca hareket edenlere ayak uydurmadığı için eleştiriliyor. Bunun adı çok net biçimde zorbalıktır, başka adı da yoktur. Başkalarından hassasiyet bekleyenlerin, benzer hassasiyetlere sahip olan arkadaşlarını bu konuda uyarması, napıyorsunuz siz demesi gerekmez mi? Ve yukarıdaki soruyu tekrar soruyorum, mesela böyle bir zorbalığa karşı hassasiyetiniz, eğer size karşı yapılırsa var ama başkalarına karşı yapılırsa, yok mu? Bunu yazınca da, Cafo'yu bu kuyunun içine çekmiş oluyorum ama kendi blogunda verdiği cevapla da, aslında bu yaşananlardan uzak kalma isteğini çok net belli etmiş ve herkesin yapamayacağı olgunlukta cevap vermiş. O yüzden de, kendisini kutlarım.

Ve son olarak da, eylül... gmsnn iyi ama çevresi kötü der gibi, beni ayırıp, eylül'ü günah keçisi seçmek de, ona büyük haksızlık. Eylül, benim belirlediğim kuralları uygulayan yönetici arkadaşım. İlk insiyatif her zaman onda ama o insiyatifi de, bizim belirlediğimiz kurallar çerçevesinde uyguluyor. O yüzden aslında eylül'ü sevmemeye sebep olan kişi benim, beni sevmeyebilirsiniz, hiç gocunmam. Bu yoruma bakarken, merak ettim ve çıkarttım, 1 Ocak - 30 Eylül arasında, 945 blogu, 2564 blog yorumunu denetimden geçirmiş, bıkmadan, usanmadan. Muhtemelen yarısından fazlası reddedilmiştir, belki daha bile fazlası. Yani onun filtresinden geçenlerden sonra, yayınlananları okuyorsunuz. Sizin okumaya tahammül edemediğiniz 2-3 yazıya karşı toplam 3.500 yazı okumuş. Bu gösterdiği sabır bile, onu sevmeniz için bir neden bence, çünkü reddedilen bazı yazı ve yorumları okusanız, hayattan soğursunuz. Ama ille sevmeyecekseniz de sevmeyin ama gerçek sebebini bilin istedim.

Şu ana kadar onayladığımız yazıların, büyük çoğunluğunda, saygısızlık ya da hakaret olduğunu düşünmedik. Düşündüklerimizi de zaten onaylamadık. Bize yapılan itirazları her zaman değerlendirdik, cevap verdik. Yine aynı uygulamaya devam edeceğiz. Bizimle ilgili olumlu ya da olumsuz görüşlerini paylaşan herkese teşekkürler.
07 Ekim 2019, 15.09
Gmsnn Opum, yazınızı ilk okuduğumda içimden geçirdiğim çok açıklayıcı ve net bir yazı olduğu ve buna bakarak okuyan herkesin kendisine bakıp hatasını anlayabileceği bir yazı olduğuydu.Ama yine kimseyi mutlu etmek mümkün olmadı.Hakkımda söyledikleriniz ve her zaman beni desteklediğiniz teşekkürü borç bilirim.. Sağ olun..
07 Ekim 2019, 16.52
#gmsnnsahayain
#eylülbirparavan ( ironi yaptım ,  açıklamak zorunda kaldım , hangisine yanayım )
#thorexnerdeya  

Tek istenilen şey saygı ve kişisel hakarete varmadan eleştiri yapabilme özgürlüğü. Kimseyi sevmek zorunda değiliz . Ama saygı göstermek Z O R U N D A Y I Z...
O zaman
#O'nuseviyorum

Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın