Valize Sığan Hayata ait...
20 Nisan 2026, 19.45 A- A+
Geçen gün face de bir paylaşımda, genç bir erkek, yaşlı bir kadın ve bir bebeği pastalı masa önünde ki resimlerini gördüm. Altında '' canım anneciğim doğum günün kutlu olsun '' yazıyordu.. Genç erkek yaşlı kadına sarıldığına göre annesi olmalı ne güzel ince fikirli bir genç diye hoşuma gitmişken....Birde ne göreyim...Genci tanıdım ,dip komşumuzun uzun yıllardır pek görmediğim oğlu. .İyi ama ,anneciğim diye sarıldığı kadın annesi değil.. Allah Allah bu nedir diye bir an şaşırdım Üveylik ,ikinci evlilik falan olmayan bir aile olduklarını biliyordum.
Peki o zaman bu anne kim ? ...kayınvalidesi..Ala , pekala ...Çok ince bir düşünceyle doğum günü yapılmış ,bir de resim paylaşmış ,helal olsun. bizim ailenin erkekleri paylaşmazlar utanırlar ,bakın alemin damadı bile ne güzel paylaşmış diyecektim tam...diyemiyorum. Neden mi?
Hani aralık ayında '' hayat bir valize sığar'' blogu yazmıştım ya.. yaşlı bir annenin huzurevine terkedilişi falan...,Hani annesi toruna evi verdi de, torunu da bir sene sonra babannesini huzur evine yolladı ya . İşte o komşumuzun küçük oğlu bu resimdeki genç, şimdi nispet yapar gibi kayınvalide ile doğum günü kutluyor, yetmemiş gibi anneciğim diyor ,o da yetmemiş gibi herkes görsün diye resim paylaşıyor..
Komşumuzun ne fedakarlıklar yaptığına en yakından şahit olan biriyim. Kafası çalışmayan çocukları için çok fedakarlık yapmıştı.. Hele bu küçük oğlunu ablam köyde okuttu mezun etti biz bile fedakarlık ettik .Ama gelin görün ki...Şimdi ....
Hayatta neler yaşanıyor...
iyi ki komşu teyzemiz huzur evinde vefat etti de bu günleri görmedi...
Ünlü şarkıcının kızı tarafından öldürülmesı davası sürdüğünden beri zaten moralim çok bozuktu .O sebepten iyice hassaslaştım. Ufacık bir sinirlenme anında bile evde patlamaya bomba gibi geziyorum.
Evlatlarımdan ben çok memnunum ben razıyım ama yarınımızda ne olur bilmiyorum Ama moralim çok bozuldu .Biraz önce yaşlı bir anne , üç kızım da beni evlerinde istemiyor yardım edin bana diye ağlıyordu... Son zamanlarda üst üste evlat zorbalığına uğrayan ana baba haberleri beni çok etkiledi. Allah cümlemize hayırlı evlatlar nasip etsin.
Ana babalarına ailelerine bağışlasın .
Herkese çok selamlar, sevgiler.


YORUMLAR