gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

perperike
perperike 24 Nisan 2026, 19.56

Ben Güldüm ,Sizde Gülün

Ev telefonu çaldı sabah sabah .Cep telefonları çıkalı epeydir çalmıyordu .Şaşırdım biraz ,sevinmekle merak arası bir duyguyu yaşarken oğlum açtı...Pandemiden beri görmediğim yan dairemizi yazlık niyetine alan Tekirdağlı komşu hanım...Kızıyla gelmişler bir iki gün kalıp döneceğiz .Seni bir arayım özledim, sesini bari... tamamını oku

perperike
perperike 09 Nisan 2026, 23.27

Kısa Kısa -1

Kısa Kısa 1 İki odalı kiralık evimiz ,yıllar öncesi subay polis gibi memurları misafir ederken, yıllar sonra eskiyip modası geçip ,tamir tadilatla ayakta durduğu için, kiracı profili epey düşmüştü. .Babama kiraya verme babacığım dedikçe babam mesleği geliri ne olduğu belli... tamamını oku

perperike
perperike 29 Mart 2026, 14.08

Ceza aldım

Merak eden yok ama ,sanki varmış gibi ben açıklayayım. Cezalandım , sanalda ve reelde ömrümün ilk cezasını almış olmakla üzüleyim mi ne yapayım bilemedim. Ama bana bu müstehak...Sen kalk yetmiş yaşını geçtim diye hayatta hiç argo kullanmadım hatta kaba bir hece diye... tamamını oku

perperike
perperike 19 Mart 2026, 19.15

Kör Kadı...

Çok zaman kendimi dobrayım diye nitelerim ama aslında ben onulmaz bir patavatsızım .Kusurumu artık net olarak biliyor ve düzeltmeye çalışıyorum, bu yaştan sonra ne işe yarayacaksa :))Yüzünü hiç görmediğim ara sıra ,telefonla konuştuğum uzaktan bir yakınım misafirim olmaya geliyordu. Gayet iyi niyetle... tamamını oku

perperike
perperike 14 Mart 2026, 06.16

Misafir

Eskiden ,en sevdiklerimden biri de misafir ağırlamaktı .Öyle çok misafirim gelirdi ki ve öyle güzel ağırlardım ki anlatamam. Misafiri ağırlamak anneden geçen bir öğretiydi sanırım. Annem vefat edeli elli seneyi geçtiği halde hala annemin böreğini reçellerinin tadını anlatan birileri çıkıyor .Bana gelince... tamamını oku

perperike
perperike 09 Mart 2026, 18.18

pis boğaz : ben

Psikologlara göre pis boğazlık ,dolayısıyla fazla kilolar almak, yokluk psikolojisinden dolayı gelişiyormuş .Ne bileyim neyin yokluğunu çekiyorsam iştahım hep açık. Yaşlı bir komşu nenemiz vardı ,yiyebiliyorken yiyin derdi .Uysal sayılırım ya onu mu dinledim acaba.Halbu ki oğlum anne gücenme ama... tamamını oku

perperike
perperike 03 Mart 2026, 10.25

DİZİLER

Pencereden baktığımda bahçede altı -yedi erkek öğrencinin lacivert okul ceketlerinin üzerine boyunlarına upuzun kırmızı boyun atkısı doladıklarını gördüm. Yıl 2005 falandı. Sınıfta öğrencilere sordum ,hani özel bir çalışma falan mı var -bu kırmızı boyun atkıları nedir diye. Kızlar hemen cevapladı: Dizi var... tamamını oku

10 sayfada, toplam 91 kayıt bulunmaktadır.