gamyun.net'i doğru görüntüleyebilmek için tarayıcını güncellemelisin, güncelleyemiyorsan başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsin.

BLOG

DOĞUM GÜNÜ CİNAYETLERİ

24 Mart 2021, 23.42
A- A+

İLK

Loş ışığa alışmaya çalışan gözleri hemen yanındaki duvarda asılı kahverengi tabloya takıldı. İçinde bulunduğu durumu umursamaksızın dalgınca tabloyu inceledi. Kahverengi fonun üzerine gri renkte yapılmış anlamsız şekiller. Gri şekilleri bir şeylere benzetmeyi denedi ama nafile. Şuradaki bir yaprak şu örümcek ağı şu da belki sperm… Ressam fırçayı paletteki boyaya daldırıp fonun üzerine rastgele savurmuştu sanki. Gerisi sadece bakanın hayal gücü.


Ruhu sıkılıyordu. Oturduğu kanepede sakinleşmek için etrafındaki diğer eşyaları incelerken kadının sesiyle irkildi
-Beklettim hayatım kusura bakma
Toparlandı. Kadın odadan içeriye girmeden hemen önce hızla ayak ayak üstüne attı, suratına saçma bir gülümseme maskesi takmışçasına dudakları yay şeklini aldı, cevap verdi
-sıkıntı yok tatlım, seni beklemekte güzel
Kadın elinde viski şişesi ve iki bardakla içeri girdi. Suratında muzur bir gülümseme konuşmaya devam etti
-şarap sözü vermiştin ama…Hadi neyse, balvenie seni affettirecek mi bakalım.


Kadın viski ve bardakları kanepenin hemen önündeki ufak masaya bıraktı, yanına gelip hızlıca kucağına oturdu. Aniden dudaklarını şehvetle dudaklarına yapıştırdı. Adam şaşkınlıkla bir an duraksadı kafasını geriye çekmeye çalıştı ama kurtulmak mümkün değildi. Kadının belinden kavradı, yavaşça yan tarafına kanepenin üstüne doğru yatırdı. Kadın dudaklarını bırakmak istemiyordu ama kendini hafifçe geri çekti. Nefes nefese kalmış kadına baktı, suratında yine o sahte gülümsemesi sesini elinden geldiğince yumuşatarak hırıltı şeklinde mırıldandı
-gece uzun tatlım, acele etme
 Kadın odadan çıkar çıkmaz adam hızlıca kendini toparladı, tiksinerek elinin dışıyla dudaklarını sildi. Sinirden elleri titrerken zorlanarak viskinin kapağını açtı. Aceleyle bardaklara viskiyi doldurdu, eli cüzdanına gitti. Bir gözü odanın kapısında kadını beklerken ses tonunu ayarlamaya çalışarak
-Nerde kaldın tatlım diye seslendi
-Geliyorum


Yarım saat kadar sonra ambulansın siren sesleri duyuldu. Gece yarısı sayılırdı. Herkes balkonlarda iki apartman yandaki ambulansa bakarken belinden sıkıca kavradığı kadınla apartmanın hemen önünde duran arabasına doğru hızlıca yürüdü. Yarı baygın kadın durmadan mırıldanıyordu
-Ne içirdin bana o….. çocuğu

........


Kontağı zorla çevirdi, terliyordu. Dikiz aynasından arka koltuğa yatırdığı kadının suratını görmeyi denedi. Sakin kalmaya çalışıyordu ama ellerinin titremesi durmuyordu. Arabayı hızlıca sürdü. Mahalleden  uzaklaşınca ilk gördüğü tenhada kenara yanaştı. Arabayı durdurdu. Bir cigara çıkardı tabakasındaki sigaraların arasından. İçi dolu bir sigara, rahatlatır diye almıştı. Yaktı, derin derin birkaç nefes çekti. Kenevirin tadı boğazını yakıyordu. Öksürdü. Alışkın değildi, bir nefes daha çekti, yavaşça üfledi, cigarayı arabanın camından dışarı fırlattı. Kenevirin etkisiyle biraz başı dönüyordu ama ellerinin titremesi durmuştu.


 Evine doğru hızlıca arabayı sürmeye devam etti. Şehrin gece kondu mahallerinden birine yaklaşınca yavaşladı, ara sokağa girerken arabanın farlarını kapattı. Gecekondunun önüne yaklaştığında arabayı durdurdu. Elinden geldiğince sessiz arka kapıyı açtı. Arka koltuktaki kadını yavaşça kucağına aldı, tedirgince evin kapısına doğru yürümeye başladı. Yine aynı sessizlik ritüelinde kapıyı açtı. İçeriye girdi. Dış kapıyı kapatırken rahatladığını hissediyordu. Kucağındaki kadını sertçe yere bıraktı. Tiksinerek yarı karanlıkta yerdeki kadına baktı.


 Kadını saçından kavradı, yerde sürüklerken küfrederek odaya doğru yürüdü. Işığı açtığında oturma odasında tekerlekli sandalyede bekleyen yaşlı adam, suratında mutluluk, korku, heyecan karışımı tasvir edilemeyecek bir ifade ile yüzüne bakıyordu. Yaşlı adamın orda olduğunu onu beklediğini biliyordu ama yüzündeki ifadeyi görünce yine de anlık bir korkuya kapıldı. Hemen kendini toparladı
-Doğum günün kutlu olsun baba diye yavaşça mırıldandı. Ağzını hareket ettirmeye çalışsa dahi felçli konuşamıyordu.

…………


Saat gece yarısı iki. 
Banyodan içeri girdi. Gözleri bir an aynadaki yüzüne takıldı. Gözlerinin içine baktı. Duraksadı. Ellerine baktı. Parmak aralarına kadar dolan kan zamk gibiydi, yapış yapış… Midesinin bulandığını hissediyordu. Öğürerek kusmaya başladı. Kendini toparladığında tekrar aynaya baktı. Delirmeye başladığını hissediyordu. Saçları diken diken olmuştu. Bütün gücüyle aynaya yumruk attı. Kadının kanıyla karışan kendi kanı avucundan aşağıya süzülüyordu.

…………..


Sabah saat beş.
 Gün anca ağarıyordu. Oturma odasının temizliği az önce bitmişti. Arabaya doğru siyah poşetleri taşımaya başladı. Birkaç dakika sonra elindeki son siyah çöp poşetini de arabanın bagajına koydu. Şehir çöplüğüne doğru arabayı sürmeye başladı. Çöplüğe yaklaştığında etrafını kontrol etti. Arabadan indi bagajı açtı, acele ile siyah poşetleri çöp yığınlarının arasına fırlattı. Hızlıca uzaklaştı…

………..


Sardığı elindeki dandik makine ile uzun saçlarını 5 numaraya kazıdı. Kirli sakallarını jiletle sinek kaydı kesti. Lenslerini çıkartıp gözlüklerini taktı. Yeni evlerine taşınmak için yaşlı adamı kucağında arabaya doğru taşıdı. Yaşlı adam suratında korkunç bir gülümseme gözlerine bakıyordu…



...................
eyle iştesmile Resmismile Resmi
Baya bir düzelt ön izle falan yaptım, zor görünüyor ama bunu onaylatabilirsem ikinci bölümünü de kim yazacak bilinsmile Resmismile Resmi


YORUMLAR

25 Mart 2021, 09.18
Hatunun bacakları çok çirkinmiş yalnız smile Resmi
25 Mart 2021, 10.09
Deme öyle deme, sonra yazının içinde bacak arayacak örtmenimsmile Resmismile Resmismile Resmi
25 Mart 2021, 10.40
Ne yani, sen şimdi yazına ‘bacaksız’ mı diyorsun?? Biri sağlam, biri felçli, biri de kesik olmak üzere 3 çift bacak saydım ben. Ne şuursuz yazarlar var, yazdıklarından bihaberler! 
25 Mart 2021, 11.28
Bacım sen hayırdır şuursuz falan ??!!( çok soru işareti çok ünlem)
Ver arka fondan tesbih sesini! resmimizide ekledik  pehhhhsmile Resmismile Resmi 
25 Mart 2021, 11.44
Bu intikam denen şey zor zanaat arkadaş yahu. Pis iş. 
Nerden geliyor böyle şeyler aklına acaba.

Sabah sabah gözümü açıp ilk bunu okuyunca medyaya yansıyan bazı haberlerin haber edilme şeklini bundaki öteki yüzü düşündüm bir kere daha...Ya da internet dünyasının bu kadar kontrolsüz olmasının olası sonuçlarını.
Bir insan nasıl öldürülürden tut bomba nasıl yapılır, malzemesi nereden bulunura kadar her şey mevcut.  Tamam sayesinde bulaşık makınası tamir etmişlığim temel ustalık becerileri edinmişliğim de çoktur ama hastalığa meyyal bir ruha çizebileceği yol haritası da saymakla bitmiyor..
Eskiden değişimin zararlarını ayıklamak daha kolaydı sanırım... Şimdi ise hızına yetişemiyoruz ki (Z kuşağı hariç...) olası zararlarını ayıklayalım..

Buraya kadar yazdıklarıma baktım da bi yerde sana hasta ruhlu demiş gibi olmuşum hemen onu düzelteyim. Kastını aşmasın aklında o ifadem... Ben cinayet kurgulayabilme becerisine bir gönderme yapmak istedim sadece. 

...

Düştüm dilinize, Allah kurtarsın beni demeyeceğim çünkü güzelleşiyor buralar sizinle. Ayrıca bu sefer gördüm bacak nerde :)))


Devamını yazacak şanslı arkadaş meselesine gelince; herkese mavi boncuk dağıtmış gibisin Cafo...  Metindeki Gri'lerden sebep ben miyim, ağızdan öpüşme var; ondan sebep Babattem mi yoksa ceset vs mevzularındaki derin bilgilerinden ötürü mü Cezbecim mi?
Yoksaaaaa sürprüz sanatçın mı var bilmediğimiz kıyılarda köşelerdee 

Aydınlatın efenim bizleri...

25 Mart 2021, 12.07
Ablacım sen hayırdır hasta ruhlu falan ??!!( çok soru işareti çok ünlem)

Atara gidere bağladım hayırlara gelsinsmile Resmismile Resmismile Resmi
İstanbul sözleşmesi diyordum en son, şiddet vs... şey hık mık kem kümsmile Resmi
25 Mart 2021, 13.01

İfade kastını aşmasın diye yazdık di mi oraya eyyyy Cafooo
25 Mart 2021, 13.03
Gri nasıl yaa, bulaşık makinesini tamir etmeyi mi öğrendin sahiden? Vaaay o zeka bende olacak 1 yıllığına SpaceX şirketine sonra Tesla'ya sonra 2 seneliğine de BMW'ye kiralatırım :)) Öğretmenliğimi de çay molalarında icra ederdim. Çalışkanlığını çok kıskandım cidden. 
25 Mart 2021, 13.31
 
Bulaşık makinası tamiri diyince  makinanın elektronik kartı tamirini falan kastettiğimi düşünmüş olamazsın di mi Galactic... Hani orda şöyle ventil arızası, hortum değişimi pervane sök tak gibi yurdum insanın anlayıp becerebileceği basit işler dururken...


25 Mart 2021, 14.42
Bulaşık makinesinde bir elektronik kart olduğunu da şimdi öğrendim ama ben. Bilmediğim o mekaniklerin içinden hangisinde ustalaştığına dair seçim yapma lüksüm nasıl olabilirdi ki ama? Ventil arızası hortum değişimi ve üstelik pervane söküp takmayı bilen o yurdum insanlarından bir insan olmayı istemediğimi mi sanıyorsun :(( Ki o mekanizmaları da yemin ederim ilk kez şimdi duydum. Onlar muhakkak ki makinenin içindedirlerdir de işte, onları yerlerinde rahatsız veya taciz etmeyi göze alabilen o bahsettiğin yurdum insanlarıyla ve kendimi kıyaslamak mı? Skandal bezikliğim olarak aleyhimde işleyen bir acziyet bu :)) Bu tür sahada gerçekten tamamen aptalım. 
25 Mart 2021, 14.45
Telefondan yorum yapmıcam diyorum diyorum yine yapıyorum. Ezik olmuş bezik ya :((
25 Mart 2021, 16.21
Cinayet ✔
Cinsel seks ✔
Alkol ✔
Uyuşturucu ✔

Bir tek din kısmı kalmış. Kadının arkasından bi "Allah rahmet eylesin" diyen olsaydı hikayede, tas tamam 10 numara, 5 yıldız hikaye olacaktı bu haliyle eksik olmuş.

Gri sana da teessüflerimi sunarım. "yoksa ceset vs mevzularındaki derin bilgilerinden ötürü mü Cezbecim mi" demişsin. Ya bu cümleyi kurarken hiç "beni ayıplarlar" demedin mi? Bu yakıştırmayı yaptığın kişi, otopsi olayını eline yüzüne bulaştırdı, "kirli sepeti" ya da "kirli" diyemedi. Sen de kalkmış "derin bilgi" diye uzman muamelesi yapıyorsun. Ayaklar baş oldu resmen smile Resmi smile Resmi

Cafo sen hayırdır? Mahallenin delisi gibi, bi oraya bi buraya tebelleş oluyorsun, bol ünlemli, soru işaretli cümlelerle filan. Buraları sahipsiz sandın heralde smile Resmi - bi dk laf sokmalı atarlı cümle arıyorum google'da-

....
-buldum-
....

Öfkeyle kalkarsam, zarar vermeden oturmam smile Resmi smile Resmi smile Resmi
25 Mart 2021, 17.07

Ben o sıra hastanedeydim patron... Ayrıntılara vakıf olamamış olabilirim ama daha iyisini yazana da denk gelmedim açıkçası. Varsa talibi buyursun gelsin. Benim oyum Cezbecimden yana...
Ama böyle ihale bana kalsın ben yazayım, yazmak nasıl olur cümle aleme göstereyim, benden 5 Cezbe 10 cafo 1500 Galactic çıkar havası sezinledim sanki... (rakamlar rastgele seçilmiş ve eşleştirilmiştir.)
Zatınızda aşka meşke bulaşmayacak aklı başında bir adam havası gördüğümden kendimi pas geçtim tabi.
25 Mart 2021, 19.34
Nifak nifak nifak zın zımnen zınnnnn

Gri 5-10 neyse normal rakamlarda neden 1500? 1500 nedir arkadaşım? Sonra rakamlar rastgeleymişte....pehhhhsmile Resmi
Galactic_pact e hak verdiğim noktalar:Öyle internetten bakıp teknik teknik ventil demeler nedir? Ventil ne ilk başta yasmile Resmi İyi bende uzay belgeseli izleyeyim sonra Nasa ya rakip casa kurayım...pehhhsmile Resmi

Ve yine cezbenin iyi bir otopsi uzmanı olduğu kısmı bir adam yüzünden az gölgelensesmile Resmi dahi katılıyorum ama gmsnn in duygu insanı olduğunu bilememen...smile Resmismile Resmismile Resmi işte o yıktı bizi
Bkz yeğenimin bülüğünü nasıl kestirdim blogu. Ahmet kayadan benden selam söyleyin o nazlı sevgiliye şarkısıyla dinle tavsiye ederim. Pehhhhhsmile Resmi

Bu arada bizde geri vites olmaz!
Gmsnn sen hayırdır mahallenin delisi falan ??!!(çok soru işareti çok ünlem)
Açtım google'ı
Sabrı bol olan insanlara dikkat edin! Onlar sabırları tükendiği zaman, limanları yakarlar, gemileri değil!  
Pehhhhhsmile Resmi

La bu arada ne güzel pehhh liyorum dikkat ettim hatta kendimi takdir ettimsmile Resmi



25 Mart 2021, 22.30
Gri sen de var ya sanki dersin sakarya meydan muhaberesinde düşmana mermi atıyorsun :)) Karşındaki insan yaa. Nolmuş yani genel op olmuş diye. Dünyanın her kabahati bu adamın mı olcak. Gmsnn nin cebinden Cezbeyi Cafoyu beni çıkarttırttığında nolacak sonra burası. Heves edip yazıyoruz yaa. Ondan sonra bütün her yer dağ taş gmsnn nin bloglarıyla dolarsa halimiz nice olur sonra. Ona acımıyorsan bize acı be yaa :(:(:(:( ((((
26 Mart 2021, 01.25

Duygusal yaklaşayım dedim ama olmuyor. Mantık hatasından yazıdaki duyguya yoğunlaşamazdım. Şehir çöplüğüne bırakılmış bir ceset ne demek, enselenip "abi içkiliydim bilmemne" demektir. Yapma bunu cafoooo, yapmaaa... 

   Yeni ev, yeni hayat sayılacağından; yeni hayata başlayan kahraman yakalanmayı göze almadan, yalnız ortamları ve sessiz zamanları tercih etmeli. Yazıda bu ikisinden de yok. İkinci bölümü kim yazacak, öteki rumuzun mu?
26 Mart 2021, 08.05
Fes başınaaaaa fes başınaaaaa püskülü ben olayım .pp Hayır, öyle değil, konsept değişti. Bırak o tespihi elinden. Şöyle yapıyoruz; kafaya bir kasket, bebe yaka jilet beyaz gömlek, ağızda sigara -dişlerin arasında tutulacak-, tek göz hafif kısık. Evet. Bu da havaya girme müziği;

https://www.youtube.com/watch?v=a8yvOZNefb8

Arkaplan resmindeki şirin çitalar, verilmek istenen "vahşi dehşet.p" imajını hafif gölgelese de, yazıyla bütünleşince olay bitmiştir. Muhteşem kombinasyon .p (Korkma Cafocum, başka bi yerlere bi şeyler yazmıcam.p)

Görüyorum ki, Gmsnn kişisi yine kirli sepeti peşinde. Üstelik otopsiyi de yüzüme gözüme bulaştırdığımı söylüyor. İyi ki meftanın kafasını kesmeyi tercih etmedik. İyilik de yaramaz ki, kes biç adamı, bağırsaklarını çıkar yumak yap, haroşa kazak ör sonra, illa kafasını kes diye tutturanlara hediye et filan... Size bi şey diim mi arkadaşlar: Benim falso, fiyasko, fisko birlik yazımdan sonra; Gmsnn, otopsi rezaletimden ötürü, 1 yıl beni blog yazmaktan men etmek istemiş. Sonra diğer operatörler, yazıktır, günahtır, pandeminin ortasında yapılacak iş değil, pandemi bitsin sonra yasaklarız, demiş. Düşünün artık, Külkedisi muamelesinin de böylesi görülmedi smile Resmi Siz bakmayın böyle şeker şerbet birisi gibi durduğuna, hep yalan hep riya! Ben kendisiyle muhatap olmayı tercih etmiyorum. Fakat sorar mısınız kendisine lütfen, "cinsel seks" ne demekmiş, kamuoyunu bi aydınlatsın, cinsel olmayanına ne denirmiş misal? Benim kirli sepetimle filan uğraşıyor bi de, cinsel seksmişmiş smile Resmi smile Resmi smile Resmi smile Resmi smile Resmi smile Resmi smile Resmi smile Resmi


26 Mart 2021, 08.32
Kıyamam smile Resmi  geyiklemekten yazıyı konuşan yok :) Birisi çirkin bacak der, öteki bulaşık makinesinden bahseder.ddd Hayal gücüne, kalemine sağlık Cafo. Ben hikayeyi çok sağlam buldum. Sonrası hakkında burnuma feciii pis kokular geliyor. Kesin aklımdaki gibi yazacaksın. Araya, geçmişe dair bi arkaplan bölüm atsan iyi olur bak. Ya da sona doğru belki... Hikayenin devamını kim yazacakmış?? Bi ortadan kaybolan kedi var, kesin o yazacak. Yazı yazacağında kayboluyor ortalıktan, öyle tespit ettim .p Yalnız Babettem güzel kesebilecek mi kol bacak vs. bilemedim. Hepimiz ayrı ayrı yazalım :) Herkes aynı anda onaya versin .ppp


Bi Grim biliyor kıymetimi smile Resmi oranlara bak anla işte smile Resmi Başına geleceği de biliyor, illa birileri bi şey diyecek, parantezlemiş "gelişigüzel yazdım" diye. Ortamı çözdün Gri sen. Ben illa bulacağım ama sana bi şeyler aratacağım yine. Ne yapiim ya, çok tatlıydı kuzu araman yazının içinde :)  Gözümün önüne geldin bi an, dersten çıkmışsın misal, kafa davul gibi olmuş, o halde birisi yumurtlamış; kuzuyu bana ver, diye :) Sen de gözlerini açmışsın kocaman, kuzu arıyorsun .ddddddddddddd Ha bu arada, Gözlerinin Ardında'yı izledim bitirdim. Zaten iki bölümünü izleyip listeye almışım. Çok güzel dizi. Yalnız sonunda, ruh transferini damdan düşürmüşler gibi geldi bana. Keşke aralarda o tür bi dönüşümü gösterselerdi. Fakat çok iyi bağlanmış. Biz Rob'a acırken, o herkesi beceriyomuş meğerse. Süperdi :)

26 Mart 2021, 10.53
Cafo kardeşim biliyorum epeydir uzaksın mey den ama güzel mi arkadaşım kafan senin? Ablacım demenden de belli ya neyyyyse... Ufak tefek tamir işlerini internetten öğrendik diye yazmışım oraya... Youtuber amca şöyle yapacaksınız diye gösterdiği şeye ventil diyorsa benim kabahatim ne? O öyle diyor ben de öyle öğreniyorum. Sorguluyorum kabahat ezberliyorum kabahat. Ne olacak bu eğitim sisteminim hali anlamadım ki smile Resmismile Resmi

Çok seviyorum mesleğimi ama bazen de rahmet okutturuyorsunuz var ya. Her şeyi açıkla herseyi izah et.

O rakamsal uçurum da alışkanlık diyeyim. Ille onun da izahını istersen anlatırım bir ara şahsınıza özel.

Adam kooooookocemen genel op Galactic; smile Resmi Resmi yazı mı yazacak Allasenn. Bir çıraklık bir kalfalık bit de ustalık eseri koyar bloga olur biter. Meydan yine bize kalır. Hani özeniyorsa biz hazırız onu demek istiyorum.

Cezbem haklısın yazı kaynıyor yine arada. Ben de bir kaç senaryo oluşturdum kafamda ama aklım beni ille de kendinde olana götürdüğünden çuvalladım herseferinde. Hem Babettemi bekliyorum ben. Onu görmek istiyorum. Her yerlerden taciz edeceğim hatta.

Bir dizi daha var mini tadında. Ben başlayayım beğenirsem haber ederim sana. Kocaman bir mucvvvkkkk bırakıyorum senin için buraya smile Resmi smile Resmi
26 Mart 2021, 11.26
Gri örtmenim, bizim cafo zeki ama çalışmıyor işte, napıcaksın. Bir de hazır eski yorumdan söz etmişken, önceki yorumumda yazacaktım ama unutmuşum. Şimdi siz demişsiniz ya; "Bir insan nasıl öldürülürden tut bomba nasıl yapılır" her şey mevcut internette. Bu hep söyleniyor ya özellikle internetin ne kadar tehlikeli olabileceğiyle alakalı konularda. Ben hiç google'da "adam nasıl öldürülür" ya da "bomba yapımı" diye aratıp bakmadım, gerçekten var mı yoksa şehir efsanesi mi bilmiyorum, siz ne için aratıp da baktınız bunlara smile Resmi smile Resmi smile Resmi

Bloglarda kesip biçmek istediğiniz üyeler mi var ya da bomba atıp dağıtmak istediğiniz bloglar, salonlar filan mı var, neden yani? Öyle bir düşünce varsa, buranın ali kıranı, baş keseni olarak, gerekli önlemi almak zorundayım çünkü.

Cafo, nick'i lazım olmayan biri -kendisi cips paketi gibidir %70 hava-; "geyiklemekten yazıyı konuşan yok" diyerek yine olayı çarpıtmış. Ben önceki yorumumda, senin yazının eksik yönlerinin neler olduğuyla ilgili eleştirimi dile getirmiştim, o yüzden kimse rol çalmasın benden smile Resmi

----- racon vakti -----
Arkamdan konuşanların, hayallerin de imzam var.
----- racon vakti -----
Yorum yapabilmek için ÜYE GİRİŞİ yapmalısın