-
Matgap_34
Eklediği fotoğraf bulunmamaktadır
-
Matgap_34 bir blog paylaştı21 Aralık 2007, 20.43
ey aşk
selam doslarım hayatta yaşamaya deger en güzel şey insanın dürüslüğü ve kişiligidir o iyi olunca her yarde de size karşı sevgi ve saygı uyanır kendiliginden ve arkadaşlarınızın gözünde iyi biri olarak kalırsınız benim en cok önem verdigim... Devamını oku
